خبرهای داغ:
در جلسه هم اندیشی گروه‌های آموزشی مراکز پیش دبستانی شاهرود مطرح شد:

تألیف کتاب ویژه نوآموزان پیش دبستانی با لهجه شاهرودی

جلسه هم اندیشی سرگروه‌های آموزشی پیش دبستانی با حضور معاون و کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شاهرود و مدیران و مربیان این مراکز برگزار تألیف کتاب ویژه نوآموزان پیش دبستانی با لهجه شاهرودی مورد بحث قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۰۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سرگروه‌های آموزشی مراکز پیش دبستانی در جلسه هم اندیشی خود با علی اصغر رضایی معاون آموزش ابتدایی و مجتبی عزیزی کارشناس مسئول این دوره؛ به تدوین برنامه‌ها و طرح‌های پیش روی این حوزه در سال تحصیلی جاری پرداختند.
خبر تألیف کتاب با لهجه شاهرودی برای نوآموزان پیش دبستانی، همکاری نزدیک مدیران و مربیان در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کسب رتبه‌های متعدد استانی و کشوری در جشنواره‌های کتاب سفید، قصه گویی، الگو‌های برتر تدریس و ... از عملکرد رضایت بخش گروه‌های پش دبستانی در این نشست حکایت داشت.
علی اصغر رضایی در این جلسه ضمن تبیین شیوه نامه‌های اجرایی و بخش نامه‌های ابلاغی دوره پیش دبستانی، بر تقویت مهارت‌های دست ورزی و توجه بر فعالیت‌ها و اهداف تعریف شده این حوزه تأکید نمود و گفت: باید معضل آموزش حروف در پیش دبستانی‌ها حل شود، نباید به نو آموزان آنچه را که باید در پایه اول دبستان فرا بگیرند را آموزش داد، هم اکنون برخی از فعالیت‌های اصلی به حاشیه رانده شده است، "کتاب سفید" نباید در پیش دبستانی‌ها مورد بی مهری قرار بگیرد.
معاون آموزش ابتدایی از سرگروه‌های آموزشی خواستند از مراکز پیش دبستانی به صورت منظم و هدفمند بازدید نمایند.
مجتبی عزیزی هم در این نشست با بیان اینکه مراکز پیش دبستانی، مراکزی غیر رسمی، اما با وظایفی مشخص وتعریف شده می‌باشند؛ از تشکیل اولین جلسه آموزشی مربیان خبر داده و گفت: درخواست مربیان جهت دعوت از اساتید کشوری و استانی برای تدریس در این کارگاه‌ها را بررسی خواهیم کرد.
وی افزود: با هدف شناسایی مربیان خلاق و فعال هر ماه یک مربی به عنوان " مربی برتر" معرفی و تقدیر می‌شود.
گفتنی است: «کتاب سفید» کتابی است، برای ثبت خلاقیت‌ها و نوآوری‌های مربیان مراکز پیش دبستانی، که این خلاقیت‌ها در جشنواره‌ای به همین نام معرفی می‌شود.
 
تألیف کتاب ویژه نوآموزان پیش دبستانی با لهجه شاهرودی
ارسال نظرات
پر بیننده ها