استان بوشهر؛

برقراری حق منطقه جنگی برای کارمندان آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حق منطقه جنگی کارمندان شاغل آموزش و پرورش در ۳ شهرستان استان بوشهر برقرار شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۰۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، غلامرضا طراوت در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون حق منطقه جنگی برای کارمندان آموزش و پرورش استان در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و منطقه خارگ اجرایی نشده بود که با پیگیری‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان این مهم مورد موافقت مسوولان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مکاتبات متعدد و پیگیری‌های مداوم آموزش و پرورش استان با وزارت آموزش و پرورش، احکام منطقه جنگی ٢٠ و ٢٥ درصد برای فرهنگیان شهرستان‌های مذکور صادر شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه برقراری حق منطقه جنگی کارمندان دولت از درخواست‌های بحق کارمندان دولت در این شهرستان‌ها بود افزود: مقرر شده این حق از اول شهریور ماه امسال در احکام حقوقی کارمندان لحاظ و از این پس در فیش حقوقی آنان پرداخت شود.
وی تاکید کرد: تمام سعی ما در مجموعه آموزش و پرورش استان بر این است که با انجام کار‌های اداری، در پایان آذرماه این مبلغ در حقوق کارمندان شهرستان‌های تعیین شده لحاظ شود.
طراوت تصریح کرد: برقراری این حق موجب افزایش حقوق و مزایای کارمندان، تقویت راندمان کاری و ایجاد انگیزه بیشتر در بین آنان می‌شود.
وی گفت: بر این اساس فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلان آن‌ها دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند تا ۲۵ درصد امتیازحقوق ثابت و برای سایر مشاغل تا ۲۰ درصدحقوق ثابت هرکدام از کارمندان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار