خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع):
حجت الاسلام سلیمانی در جلسه کمیته چهل سالگی انقلاب از ناکامی دشمن در مقاله با انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۹۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیچ از غرب اصفهان، حجت الاسلام محمد سلیمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) اصفهان در جلسه کمیته اطلاع رسانی چهل سالگی انقلاب با تاکید بر لزوم حضور آحاد مردم مخصوصا جوانان در جشن های چهل سالگی انقلاب گفت: جوانان می بایست در جریان حقایق کشور قرار گیرند و مسائل باید به روز برای بیان شود؛ باید در مراسمات از حضور جوانان بهره مند شویم.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه صحبت های خود با اشاره به چهل سالگی انقلاب گفت: به حول و قوه الهی و مدد حضرت ولی عصر (عج) انقلاب خیلی استوار تر از گذشته به راه خود ادامه می دهد و هم اکنون درخت تنومندی شده است که باد های ضعیف استکبار هیچ خدشه ای به این درخت وارد نمی کند.

وی در ادامه افزود: خداوند را شاکریم که رهبری انقلاب اسلامی به دست فردی توانمند، مدیر و سیاست مدار است که تمام نقشه های دشمن را خنثی می کند.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه صحبت های خود با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی صحیح جشن های چهل سالگی انقلاب در رسانه ها و متن جامعه گفت: رهبری در سال های اخیر مردم را به مقاومت و ایستادگی دعوت کرده که این امر باعث دل سردی دشمن و نا امیدی استکبار جهانی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها