نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر دومین استان جوان کشور است و در حوزه فضای مجازی توانمندی بالایی دارد.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۸۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج بیان کرد: بخش عظیم تهاجم جهان استکبار در حوزه تهاجم نرم انجام می‌شود که لازم است برای مقابله با آن ستاد فرماندهی فرهنگی ایجاد شود.
وی هدف استکبار از راه اندازی جنگ نرم را مدیریت افکار عنوان کرد و افزود: در مقابل این تهاجم دشمنان نیازمند خط مقاومت نرم هستیم که این خط مقاومت، نیرو‌هایی در همه عرصه‌های مدیریت زیرساخت، نظارت، بازتولید و رصد نیاز دارد.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم ایجاد خط مقاومت در حوزه فضای مجازی تصریح کرد: باید در عرصه سخت‌افزار و نرم‌افزار، نیروی انسانی و تامین اعتبارات فرماندهی واحد ایجاد شود.
وی با بیان اینکه جنگ در حوزه فضای مجازی بسیار پیچیده است تاکید کرد: ارائه آموزش‌های گسترده در این حوزه بسیار مهم است و باید رزمایش‌هایی نیز برای تقویت این بخش برگزار شود.
آیت‌الله صفایی بوشهری به توانمندی بالای استان بوشهر در حوزه فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: بوشهر دومین استان جوان کشور است و در حوزه فعالیت‌های فضای مجازی نیز جایگاه بسیار خوبی دارد.
ارسال نظرات