خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی خبر داد
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی از مخترعان و مبتکران برای شرکت در جشنواره دانش پژوهش نیروهای مسلح استان دعوت کرد.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۷۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان گفت: در این مراسم که 22 آذر در بیرجند برگزار می شود حدود 400 مخترع، مبتکر و صاحب ایده از نیروهای مسلح خراسان جنوبی حضور دارند.

عقیلی افزود: این جشنواره هر سال با هدف تقویت روحیه خود باوری، ترغیب و تشویق مخترعان و مبتکران، ارائه ایده از سوی آنها و تبدیل آن به محصول و بیان توانمندی های نیروهای مسلح در حوزه دفاعی برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره با دو موضوع دفاعی (مخصوص نیروهای مسلح)، و حل مسائل استان برای عموم مردم برگزار می شود که مخترعان، مبتکران و صاحبان طرح و ایده می توانند برای ارائه طرح خود در این جشنواره تا 19 آذر به سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان واقع در میدان ابوذر بیرجند جنب درمانگاه شهداء، صبح ها از ساعت 8 تا 14 مراجعه کنند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان با اشاره به اینکه در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از اختراعات و توانمندی های نیروهای مسلح نیز برپا می شود، افزود: این مراسم در مجتمع غدیر بیرجند برگزار می شود.

عقیلی گفت:افرادی که طرح آنها پذیرفته شود ضمن برخورداری از جوایز نقدی، از کمک های بلاعوض و امکان استفاده از خدمات آزمایشگاهی و مشاوره و راهنمایی بسیج نیز بهره مند می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها