خبرهای داغ:
مدیر توزیع برق شهرستان بهار از تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری تعداد 44 هزار و 47 مشترک عادی تک‌فاز در شهرستان بهار خبر داد که تاکنون 72 درصد از سهمیه مقرر انجام گرفته است.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۶۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری 44 هزار و 47 مشترک عادی تک‌فاز در بهارحمید طهماسبی‌خو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: شبکه‌های توزیع برق از آخرین بخش‌های سیستم قدرت انرژی برق است که ارتباط میان بخش‌های تولید و انتقال با مصرف‌کنندگان و وظیفه تحویل انرژی به آنان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های توزیع برای محاسبه انرژی مصرفی مشترکان از لوازم اندازه‌گیری استفاده می‌کنند، افزود: این بخش به دلیل اهمیت در ثبت انرژی مصرفی مشترکین و فروش انرژی نقش بسزایی در تلفات و صورتحساب مشترکین دارد بنابراین میزان صحت عملکرد آنها در حفظ سرمایه ملی و رعایت حقوق جامعه اهمیت بالایی دارد که برای تحقق این مهم شرکت‌های توزیع اقدام به تشکیل گروه‌های تست و بازرسی کنتور کردند.

مدیر توزیع برق شهرستان بهار ابراز داشت: در همین راستا مدیریت توزیع برق شهرستان بهار نیز با بکارگیری افراد مجرب اقدام به تست و بازرسی لوازم اندازه گیری مشترکین در بازه‌های زمانی مختلف می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سال جاری ابراز داشت: از جمله این اقدامات تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری ولتاژ اولیه است که در طول سال دو بار مورد آزمایش قرار می‌گیرند که تاکنون 55 درصد از آزمایشات انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در بحث تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری ولتاژ ثانویه دیماندی (کشاورزی، صنعتی، عمومی و... نیز که در بازه‌های مختلف زمانی، گاه دو یا سه بار مورد آزمایش قرار می‌گیرند که از تعداد یک هزار و 840 مشترک 68 درصد آزمایشات لازم انجام گرفته است.

طهماسبی‌خو عنوان کرد: تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری سه فاز عادی (تجاری و غیره) نیز 68 درصد از تعداد 2 هزار و 12 مشترک مورد تست و بازرسی قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری عادی تک‌فاز که بیشترین تعداد مشترکین را تشکیل می‌دهد نیز در بازه زمانی مختلف مورد آزمایشات قرار می‌گیرند که از تعداد44 هزار و 47 مشترک عادی تک‌فاز تاکنون 72 درصد از سهمیه مقرر انجام گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان بهاردر ادامه اظهار امیدواری کرد تا پایان سال بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته موفق به تست 100 درصد لوازم اندازه‌گیری شده و از میزان صحت عملکرد آنها و حفظ سرمایه ملی و رعایت حقوق مشترکان شهرستان قدم مناسبی برداشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات