مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران تاثیربه سزایی درتحولات پیرامونی منطقه داشته است

حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان در دوره توانمندسازی سرگروه‌های حلقه صالحین بامعرفی مولف‌های قدرت درکشور گفت:مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران تاثیربه سزایی درتحولات پیرامونی منطقه داشته است.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۶۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان در دوره توانمندسازی سرگروه‌های حلقه صالحین بامعرفی مولف‌های قدرت درکشور گفت:مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران تاثیربه سزایی درتحولات پیرامونی منطقه داشته است.

وی در ادامه افزود: مولفه اصلی و از همه مهمتر قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، حمایت و همراهی مردم با انقلاب اسلامی باعث شده است که این ویژگی اصلی‌ترین مولفه قدرت برای نظام اسلامی باشد، دشمنان نیز به این موضوع آگاه هستند به همین خاطر است که سعی دارند تا میان نظام و مردم فاصله ایجاد کنند.

منتشلو اضافه کرد:بروز مشکلات اقتصادی و وجود برخی اعتراضات به آن مشکلات، هر چند به حق است و مردم این حق را دارند تا نسبت به شرایط اقتصادی خود معترض و منتقد باشند، اما چنین فضایی مطلوب دشمنان است تا بتوانند از آن بهره خود را ببرند.

وی بیان کرد:مردم ایران اسلامی هوشیار و آگاه هستند، اما این هوشیاری و آگاهی نباید باعث شود که مسئولین ذیربط، وظایف ذاتی خود را فراموش کنند.


مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:پیشرفت‌های موشکی ایران یکی از همان فناوری‌های نظامی و دفاعی وازمولفه‌های قدرت است که دشمنان را به وحشت انداخته و وادار کرده تا برای مهار آن اقدام کنند.

وی در پایان اذعان کرد:با وجود این مولفه‌های و رهبری نظام اسلامی میتوان بر مشکلات چیره شد و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار