خبرهای داغ:
مدیرسیاسی نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد
مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: در آستانه 40 سالگی انقلاب، دشمن بهترین راه تاکتیک و راه توقف حرکت پیشرفت کشور را ایجاد عقده حقارت و توهم خودکم‌بینی در بین مردم و مسئولان دانسته است.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۵۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

ایجاد عقده حقارت تاکتیک اصلی دشمن برای توقف پیشرفت کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سجادی مهر در سجمع کارکنان تیپ 32 نصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: در آستانه 40 سالگی انقلاب، دشمن بهترین راه تاکتیک و راه توقف حرکت پیشرفت کشور را ایجاد عقده حقارت و توهم خودکم‌بینی در بین مردم و مسئولان دانسته است.

وی با اشاره به مصداق و نشانه‌های عقده حقارت در بین برخی مسئولان و مردم گفت: این توهم که دیروز و پارسال بهتر از امروز و امسال است، یکی از نشانه‌های ابتلا به این توهم و عقده است.

مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان افزود: غازپنداری مرغ کشورهای همسایه و بکاربردن جملات درکشورهای پیشرفته و مدرن ... و تضعیف و تحقیر کشور را از دیگر نشانه‌های این توهم مخرب است.

وی اظهار داشت: نفرت از مسئولان و دیگران و نیز ناامیدی نسبت به اصلاح وضع موجود و پیشرفت دو مصداق مهم دیگر فضای فکری مسموم است که  اشخاص بابصیرت باید ذهن خود را از این توهمات آلوده و عقده ناسالم پاک سازند.

سجادی‌مهر در پاسخ و رفع این فضای فکری موجود در ذهن برخی از مسئولان و مردم گفت: حتی یک مورد مشاهده نشده که کشوری بتواند ظرف چندماه یا چند سال به پیشرفت و رفاه کامل برسد، ضمن اینکه کشور ما در طول40 سال درگیر انواع تهاجمات و توطئه‌ها بوده است.

وی عنوان کرد: نباید پیشرفت‌ها و دستاوردهای خیره‌کننده انقلاب و کشور در 4 دهه انقلاب را نادیده گرفت.

سجادی‌مهر تصریح کرد: باید متوجه بود در همه کشورهای دنیا حتی کشورهای اروپایی مشکلات و معضلات گوناگون بیداد می‌کند و نباید مشکلات را منحصر به ایران دانست.

وی به اعتراضات اقتصادی مردم فرانسه اشاره کرد و گفت: بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا درگیر مشکلات بنیادی اقتصادی و صنعتی هستند که به راحتی از این مشکلات عبور نخواهند کرد و فرمایش رهبری مبنی بر رو به افول بودن آمریکا دقیق و علمی است.

مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: جوانان امروز بسیار باانگیزه‌تر، تواناتر و خلاق‌تر با امکانات بیشتر هستند و به طور قطع می‌توانند کشور را در همه زمینه‌های مورد نیاز به قله‌های پیشرفت برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات