تحقق آرمان شهدا در تربیت نیروهای بسیج است/ کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در گرو ترویج سبک زندگی اسلامی است

فرشته پازوکی: مهم‌ترین برنامه در بحث جذب، آموزش و سازمان‌دهی آحاد زنان برای تحقق اهداف و آرمان‌های شهدا با هدف تربیت و کیفی‌سازی نیروهای بسیج از طریق تربیت حلقه‌های تربیتی صالحین در بخش‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، میان‌سالان و پیشکسوتان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۴۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرشته پازوکی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۹ بانوی شهید مازندران، اظهار کرد: مأموریت بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران با بیش از صدها سرفصل‌ مختلف در بیش از یک‌هزار پایگاه بسیج، محلات و مساجد سطح استان درحال انجام است.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه در بحث جذب، آموزش و سازمان‌دهی آحاد زنان برای تحقق اهداف و آرمان‌های شهدا با هدف تربیت و کیفی‌سازی نیروهای بسیج از طریق تربیت حلقه‌های تربیتی صالحین در بخش‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، میان‌سالان و پیشکسوتان در حال اجراست.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: سازمان‌دهی افراد بسیجی برای مقابله با بحران‌ها و بلایای طبیعی بسیار مهم است.

 پازوکی با بیان اینکه اساتید آسیب‌های حوزه زنان شناسایی شوند، گفت: در حال حاضر بانوان در تمامی عرصه‌های علمی، سیاسی فرهنگی و اجتماعی عملکرد خوبی دارند و خوش درخشیدند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های ابلاغی در قالب برنامه‌های اقتضایی فرصت‌ها و تهدیدها را باید شناسایی کرده و از دل آن مشکلات آسیب‌های اقشار مختلف ازجمله دانش‌آموز، دانشجو و اساتید بازخوردی از آسیب‌ها داشته باشند.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران با تأکید بر اینکه نباید به برنامه‌ها و اهداف بسنده کنیم، خاطرنشان کرد: باید به کار میدانی بپردازیم و وارد عرصه جامعه شویم.

پازوکی با بیان اینکه باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشیم و با تمام توان وارد عرصه شویم، اظهار کرد: بسیج دارای همه رویکردهاست ولی باید بدانیم کارهای تربیتی و فرهنگی عموماً زمان‌بر است که نتایج آن را در آینده می‌توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه کارهای بنیانی و ریشه‌ای در دستور کار ما قرار دارد، افزود: برخی کارها سطحی است که باید ریشه‌ای دنبال شود در غیر این صورت آسیب محسوب می‌شود.

 مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: دیدار با خانواده شهیده شاخص سال مرجان نازقلچی، نشست تخصصی با استادیاران، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری اردوهای مختلف؛ اجرای همایش بسیج اولی‌ها، اجرای ورزش‌های همگانی، نمایش فیلم و تئاتر، تجلیل از نخبه‌های علمی، قرآنی، فرهنگی و ورزشی، برگزاری محافل شعر و ادب انقلابی، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه و فضاسازی از دیگر برنامه‌هایی بوده که در هفته بسیج امسال اجرا شده است.

پازوکی یادآور شد: کنترل کاهش آسیب‌های اجتماعی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رویکرد ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و تحکیم بنیان خانواده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بر نقش موثر خانواده‌ها در اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: خانواده‌ها لازم است در این زمینه همکاری خوبی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار