در قالب کاروان‌های راهیان نور صبح امروز ۱۴۰ نفر از دختران دانش آموز قروه‌ای به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۴۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بدرقه این دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تعداد ۱۴ نفر از دختران دانش آموز شهرستان قروه امروز در قالب کاروان‌های راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این اردوی ۳ روزه این دانش اموزان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه خاطر نشان کرد: این دانش اموزان با استفاده از ۳ دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام می‌شوند تا از نزدیک با رویداد‌های هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور افزود: هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور آشنایی با ایثارگری ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز است.

حیدری اردو‌های راهیان نور را فرصت مناسبی در جهت تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانش آموزان دانست و عنوان کرد: اردوی راهیان نور باعث می‌شود تا این عزیزان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات