خبرهای داغ:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:
اولین جلسه کار گروه در خصوص زیر نظام برنامه درسی ملی با حضورمعاونین اداره کل، معاون اداره کل نوسازی روسای ادارات اداره کل آموزش وپرورش در دفتر معاونت آموزش ابتدایی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۴۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این کار گروه که با حضور معاونین اداره کل، معاون اداره کل نوسازی . روسا ی ادارات اداره کل آموزش وپرورش برگزار گردید،رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل عنوان نمود: زیرنظام ها تفکیک حوزه ها را از بین می برند وهمه حوزه ها برای رسیدن به این هدف باید همت داشته باشند و35 راهکار سند را باید بین حوزه های مختلف تقسیم کرد.
رضا طاهرخانی تصریح کرد: دلایل چرایی سند چیست وما باید محتوای خود را تغییر دهیم چون برخی محتواها ، محتوای کشورهای غربی است وظیفه ای که داریم این هست که 35 راهکار را مطالعه داشته باشیم وبا محتوای خودمان ، انطباق بدهیم .
وی افزود: از طرفی در این سند باید این موارد را در نظر داشته باشیم که در این سند معلم ودانش آموز را کجا ببینیم وما چگونه معلم را به خصلت های ذکرشده در سندآراسته نماییم وچگونه دانش آموز را به آگاهی برسانیم.
طاهرخانی ادامه داد: در الگوی هدف گذاری 5 عنصر تعقل، ایمان، علم ، عمل واخلاق و4 عرصه ارتباط دانش آموز با خود، خدا، خلق وخلقت به صورت به هم پیوسته وبا محوریت ارتباط با خدا تدوین می شود.
گفتنی است در خصوص زیر نظام برنامه درس ملی با توجه به دستورالعمل وزارتی، معاونت های مسئول ومعاونت های همکار مشخص وتعیین گردید.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها