خبرهای داغ:
۴۰۰ نفر ازدانش آموزان مقطع دبیرستان مدارس شهرستان کاشان، از ناحیه مقاومت بسیج در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۴۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کاشان ، ۴۰۰ نفر ازدانش آموزان مقطع دبیرستان مدارس شهرستان کاشان، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.  این کاروان با 9 دستگاه  اتوبوس و تعدادی سواری برای پشتیبانی، سفر معنوی خود را از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان آغاز کردند.

 در هرکدام از اتوبوس ها، یک روحانی کاروان جهت اقامه نماز جماعت، راویتگری، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دانش آموزان و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت حضور دارند.

حجت الاسلام سلامی، راوی دفاع مقدس  در گفتگو با خبرنگاران به تاثیرات معنوی و فرهنگی حضور دانش آموزان در کاروان های راهیان نور اشاره کرد و گفت: حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی جنوب، نگاه آنها را نسبت اهداف و سیره شهدا بیشتر می کند.

حجت  الاسلام بشارتی یکی دیگر از مبلغین کاروان راهیان نور نیز حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی جنوب را موجب زنده کردن  یاد و خاطره شهدا دانست و اظهار کرد: با توجه به این که اهداف شهدا الهی بود امیدواریم نوجوانان و جوانان نیز راه شهدا را ادامه دهند.

وی، حضور دانش آموزان در کاروان راهیان نور را موجب تغییر رویکرد اجتماعی و فرهنگی آنها  دانست و گفت: وقتی راویان دفاع  مقدس خاطرات رزمندگان و شهدا را در مناطق عملیاتی برایشان بازگو کنند قطعا پس از بازگشت، در رویکرد  اخلاقی و معنوی خود تجدید نظر خواهند کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها