خبرهای داغ:
خمسه گفت: این صندوق که در حال حاضر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان فعال است و سرمایه بسیار زیادی را درون خود دارد، بیش از ۱۶ هزار بهره بردار را در خود جای داده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۳۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین فاطمه خمسه، مدیرکل جهادکشاورزی استان قزوین در جلسه بررسی مشکلات بخش کشاورزی که با حضور رحمت اله پری چهر مشاور وزیر و مجری طرح زیتون کشور، مهندس طهماسبی معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی، شکراله حاجی وند
مدیرکل میوه های سردسیری وزارت جهادکشاورزی، عبدالمحمد زاهدی استاندار، حبیبی معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران حوزه کشاورزی استان که در سالن جلسات باغستان استان قزوین برگزار شد بیان کرد:صندوق حمایت از بخش کشاورزی به کشاورزان و باغداران تسهیلات چهاردرصدی ارایه می دهد.
وی با اشاره به صندوق حمایت از کشمش اظهار کرد: این صندوق که در حال حاضر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان فعال است و سرمایه بسیار زیادی را درون خود دارد، بیش از ۱۶ هزار بهره بردار را در خود جای داده است.
مدیرکل جهادکشاورزی استان قزوین اظهار کرد: با توجه به پتانسیلهای بالای استان در بخش کشاورزی و قطب بودن استان در این بخش در سطح کشاورز، جهادکشاورزی حمایتهای مناسبی را از حوزه کشاورزی در تمام بخش ها داشته و نیاز است این حمایتها از سوی برخی دستگاههای مرتبط نیز انجام شود.
بیش از ۱۴ میلیارد تومان سهم اعضا در صندوق حمایت از توسعه کشاورزی
در ادامه منصور بازدار مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در جلسه بررسی مشکلات بخش کشاورزی بیان کرد:صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی می تواند به عنوان یک ابزار کارآمد در توسعه حوزه کشاورزی نقش ایفا کند و از ظرفیت های این صندوق در استان باید به شکل عالی استفاده شود.
وی گفت: این صندوق با ایجاد فرصت های حمایتی توانسته تامین مالی مناسبی را به همراه داشته باشد و هر زمان که پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به تعویق افتاده، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ورود یافته است.
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اظهار کرد: بازدار به اهمیت موضوع صادرات حوزه کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: راهبرد صادرات در حوزه کشاورزی از اولویت های استان می باشد که در همین راستا صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین می تواند با ارائه تسهیلات و حمایت های خود به تحقق این امر کمک کند.
بازدار عنوان کرد:این صندوق در زمینه تامین سرمایه درگردش بهره برداران و کشاورزان برای اجرای طرح های عمرانی، توسعه شبکه آبیاری مدرن، داربستی کردن باغات انگور، اجرای طرح های دام و طیور، شیلات، فرآورده های لبنی و گوشتی در استان ورود یافته و در این امر موفق بوده است.
گفتنی است؛ صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین در حال حاضر با 54 تشکل بیش از ۲۷ میلیارد تومان سرمایه دارد که بیش از ۱۴ میلیارد تومان سهم اعضا و ۱۳ میلیارد تومان سهم دولت می باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها