جشنواره حلقات صالحین در سپاه ناحیه لاهیجان برگزار شد

جشنواره حلقات صالحین با حضور فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان، علما، مربیان و سرگره های حلقات صالحین در حسینه سپاه ناحیه لاهیجان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۲۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، جشنواره حلقات صالحین با حضور فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان، علما، مربیان و سرگره های حلقات صالحین در حسینه سپاه ناحیه لاهیجان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان در این نشست گفت: رسالتی که همه
انبیا و اولیای الهی داشتند این بود که بینش و معرفت انسانها را بالا ببرند.
مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان با اشاره به دستیابی انسان ها به مقام خلیفه الهی اظهار کرد:آنچه که باعث می شود انسان به مقام خلیفة اللهی دست پیدا بکنند همان بینشها و معرفتها است، ما گاهی از خود می پرسیم که بهترین نعمت های این دنیا چیست؟ شاید در جواب سلامتی و امنیت را نام ببریم اما یکی ازان بهترینها تفکر و اندیشه درست است، چون اگر تفکر و بینش درست وجود داشته باشد انسان می تواند مهارت زندگی را یاد بگیرد و هم دارای امنیت و سلامت می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه بیان داشت: حضرت آیت الله جوادی آملی می فرمایند زمانی که حضرت امام زمان(عج)  تشریف آوردند و با آن یارانی که حضرت دارد فهم درک و شعور مردم را بالا می برد،وقتی که این اتفاق افتاد دنیا با تمام انسان هایی که دارد در یک حکومت واحد زندگی می کنند و دیگر مشکلی ایجاد نمی شود.
وی در ادامه تصریح کرد: امروز وظایف شما برادران و خواهران مربیان حلقات صالحین و علمای بزرگوار در این جلسه حضور دارید این است که بینش متربیان را بالا ببرید و آنها را به سوی معرفت الهی سوق دهید.
در پایان این مراسم از مساجد برتر که از بین مساجد هدف انتخاب شده بودند تقدیر گردید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار