خبرهای داغ:
سردر اهوازیان در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قزوین:

ظرفیت دانشجو در دوران دفاع مقدس به خوبی به همه شناسانده شد/ دانشجو،عجین با مطالبه گری است

سردار اهوازیان گفت: سختی دوران دفاع مقدس را جوانان ودانشجویان با روحیه استکبار ستیزی تحمل می کردند که این از نشانه های ایستادگی ومقاومت در برابر ظلم است.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۱۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ویژه برنامه روز دانشجو در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین باحضور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی و روسای دانشگاه ها باسخنرانی سردار اهوازیان، ازفرماندهان قرارگاه سری نصرت در هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
سردار اهوازیان ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو نشانه استکبارستیزی است و نباید فراموش شود که دانشجو مطالبه گر است و به واسطه همین مطالبه گری می تواند بسیاری از مشکلات مردم وجامعه راحل کند.
اهوازیان خاطرنشان کرد: الگوی دانشجویان در جامعه امروزی باید ۳شهید دانشجو در سال ۱۳۳۲ و شهید علم الهدی در هشت سال دفاع مقدس باشد، این شهدای دانشجو مظهر استکبار ستیزی بودند و در هشت سال دفاع مقدس بسیاری از شهدای دانشجو بودند که باتوجه به شروع جنگ درس دانشگاه را ترک و به کلاس درس در دفاع مقدس هشت ساله پرداختند
وی افزود: ازجمله این شهدا علی هاشمی بود که در رشته پزشکی قبول شدند ولی بخاطر دفاع ازاسلام وجمهوری اسلامی دانشگاه را ترک کرد وعازم مناطق جنگی برای دفاع شد.
این مسوول تبیین کرد: سختی دوران دفاع مقدس را جوانان ودانشجویان با روحیه استکبار ستیزی تحمل می کردند که این از نشانه های ایستادگی ومقاومت در برابر ظلم است، امروز نیز وظیفه دانشجویان علاوه بر کمک به کشور شناخت و حمایت از مردم مظلوم یمن است.
اهوازیان گفت: باتوجه به ظرفیت وپتانسیل بالای دانشجویان وجوانان که در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند در حال حاضر هم با بکارگیری این ظرفیت وپتانسیل میتوانیم به راحتی از مشکلات وتحریم های امروز بگذریم وجشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را هرچه باشکوه تر برگزارکنیم.
گفتنی است این برنامه به همت معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین برگزارشد.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها