آیه الله معلمی: در حماسه 9 دی آحاد ملت فارغ از هر جناح و حزب به امر ولایت و امامت به صحنه آمدند تا ثابت کنند پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و دشمن را وادار به عقب‌نشینی کردند.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۰۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی  در نشست هم‌اندیشی حماسه بزرگداشت 9 دی شهرستان قائمشهر با اشاره به هوشیاری رهبری انقلاب برای احیا امر امامت و ولایت اظهار داشت: اگر رهبری امام راحل در کشور به ثمر نمی‌نشست و نهضت‌های دیگری مدیریت کشور را به عهده می‌گرفتند انحرافات بیشتری را در ایران شاهد بودیم.

وی افزود: در حماسه 9 دی آحاد ملت فارغ از هر جناح و حزب به امر ولایت و امامت به صحنه آمدند تا ثابت کنند پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و دشمن را وادار به عقب‌نشینی کردند.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت بوده است، تصریح کرد: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی بوده که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

معلمی بیان کرد: نهم دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز خروش ملت ایران و آشکار کردن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

وی تاکید کرد: روز نهم دی بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

معلمی از مردم قائم‌شهر برای حضور در مراسم حماسه 9 دی شهرستان در حسینیه عاشقان قائم‌شهر دعوت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها