مسئول گروه مهندسی سپاه صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: دانش آموزان این منطقه از لحاظ استعداد در جایگاه والایی قرار دارند و با توجه به اینکه امکانات آموزشی بسیار ضعیف است، امسال در سراوان ۱۷ نفر در رشته پزشکی در دانشگاه‌ها پذیرفته شدند.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۸۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

سردار محمد گرامی، فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل سپاه صاحب الزمان (عج) جنوب شرق کشور در حاشیه آیین بهره برداری از هفت مدرسه 6 کلاسه در روستای مورت شهرستان سراوان اظهار داشت: محرومیت زدایی در منطقه بلوچستان از چندین سال قبل آغاز و تلاش‌هایی در این زمینه کماکان ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آینده این منطقه باید سازماندهی شود و افرادی تربیت شوند که بتوانند آینده این منطقه کم برخودار را بسازند.

سردار گرامی توضیح داد: تعداد ۲۲ مدرسه در منطقه سرباز و ۷ مدرسه در منطقه سراوان احداث شده و دو مدرسه در دست ساخت داریم که این کار به صورت مشارکتی با خیرین انجام شده و خودشان تلاش می‌کنند که این منطقه روز به روز شاهد توسعه و آبادانی باشد.

وی یادآوری کرد: فرزندان و دانش آموزان این منطقه از لحاظ استعداد در جایگاه والایی قرار دارند و با توجه به اینکه امکانات آموزشی بسیار ضعیف است، امسال در سراوان ۱۷ نفر در رشته پزشکی در دانشگاه‌ها پذیرفته شدند.

فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل سپاه صاحب الزمان (عج) در جنوب شرق کشور بیان داشت: با توجه به اینکه این منطقه دارای ظرفیت‌های خوبی است تلاش بر این بوده تا با کمک بتوانند فردایی بهتر برای این منطقه باشند.

وی تصریح کرد: مدرسه مورت به مدت چهار ماه توسط بسیجیان ساخته شده و به بهره برداری رسیده است و افرادی که در این مدرسه درس می‌خوانند دارای استعداد‌های درخشانی می‌باشند و در رابطه با علم آموزی دارای توانایی هستند.
ارسال نظرات