با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام یادواره شهدای "آبروی کوچه‌ها افتخار محله‌ها" در اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۷۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهیدان عباس پناهی و سیمران زیارتی با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا یادواره شهدای "آبروی کوچه‌ها افتخار محله‌ها" در اصلاندوز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری در این مراسم اظهار داشت: رشادت‌های شهدای والامقام ارمِغان آورنده امنیت و آرامش کشور است و ما داشته‌هایمان را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقامی هستیم که با شجاعت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادند.

وی بیان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام در عصر کنونی یک لازمه اساسی و مهم برای ما است و مهم‌ترین هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا این مسئله است که باید اهتمام ویژه‌ای برای برگزاری این مراسمات معنوی انجام داده شود تا بتوانیم خروجی‌های مورد انتظار را به دست آوریم.

اکبری اظهار کرد: ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان نیازمند بصیرت و آگاهی است و باید این لازمه اساسی را در جامعه فراهم کنیم و از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم و مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز نیز در این مراسم تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصتی برای آشنایی نسل جوان با افکار شهدای والامقام است که باید این اهداف را در بین جوانان معرفی کرده و از ظرفیت‌های موجود در این زمینه برای دستیابی به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات