وزیر اطلاعات اعلام کرد:

امنیت مردم مهمترین هدف وزارت اطلاعات است

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه امنیت مردم مهم‌ترین هدف وزارت اطلاعات است، گفت: بسیاری از فعالیت‌های تروریستی دشمنان با موفقیت شناسایی و خنثی‌شده است.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۶۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان البرز اظهار کرد: این حق طبیعی مردم است که امنیت برای آنان تأمین شود.

امنیت مردم مهمترین هدف وزارت اطلاعات است

وی گفت: امنیت و توجه به کرامت انسانی بسیار مهم است و اگر کرامت انسان‌ها حفظ  شود سراغ کار خلاف نمی‌روند.

وزیر اطلاعات افزود: اگر این فرهنگ در جامعه پیاده شود جامعه بیمه خواهد شد و امروز با رفتار درست از قبیل پرهیز از دروغ‌گویی، تهمت و حرمت‌شکنی می‌توان بسیاری از ارزش‌های اخلاقی و انقلابی را در جامعه پیاده کرد.

دکتر علوی با اشاره به اینکه یکی از اهداف سرویس‌های جاسوسی برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی آسیب به روان انسان‌ها است، ادامه داد: اخیراً شاهد حرکت تروریستی در چابهار بودیم که دشمن باهدف ضربه زدن اقتصادی به این منطقه وارد عمل شد.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در مبارزه با تروریسم از سال‌های ۹۲ تاکنون بیشتر شده و بسیاری از اقدامات تروریستی با تلاش سربازان گمنام آقا امام زمان شناسایی و خنثی‌شده است .

وزیر اطلاعات یادآور شد: تروریست‌ها با روش‌های پیچیده اطلاعاتی عمل می‌کنند که به‌رغم وجود این شرایط  سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره موفق عمل کرده و هیچ کشوری در دنیا این نوع سرویس اطلاعاتی موفق، مانند ایران اسلامی ندارد.

دکتر علوی اضافه کرد: جامعه اطلاعاتی اعم از سپاه، بسیج، ناجا، قوه قضائیه و نیروهای مسلح تحت فرماندهی هوشمندانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، به‌صورت یک‌مشت درآمده و بر فرق دشمن وارد آمده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه چند سالی از تأسیس استان البرز نمی‌گذرد، گفت: این استان با توجه به جوان بودن نیازمند مراقبت‌های خاصی است که باید مدیران با تلاش‌های جدی‌تر جهادی عمل کنند.

وزیر اطلاعات گفت: با تلاش بیشتر باید البرز را به‌پای سایر استان‌های دیگر رساند که سابقه طولانی در استان شدن دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها