خبرهای داغ:
معاون نظارت بازرسی و ارزیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: با نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر به یک گفتمان و ارزش در جامعه قطعا افراد از انجام کار خطا ابا خواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۳۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج ، حجت الاسلام محمد تیموریان عصر امروز در همایش منطقه ای امر به معروف و نهی از منکر نیروی زمینی ارتش در خوزستان اظهار کرد: تقویت بنیه فکری و اعتقادی مردم خصوصا قشر جوان از جمله مسائل مهم و مورد تأکید در فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با تأکید بر لزوم شناخت جامعه هدف از نظر سن، جنس و تحصیلات و برنامه ریزی بر اساس نیازهای هر کدام افزود: جوانان در معرض آسیب هستند؛ به عنوان نمونه تروریست هایی که ۳۱ شهریور این اقدام را انجام دادند همین جوانان خودمان و از خانواده های مذهبی بودند و باید علت انحراف پیش آمده را مورد بررسی قرار داد.

معاون نظارت بازرسی و ارزیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه امکان این نفوذ در دیگر خانواده ها هم وجود دارد، تصریح کرد: باید پایه های فکری و عقیدتی فرزندان را محکم کرد به گونه ای که با دین، اعتقادات، نماز و اهل بیت اُنس داشته باشند تا گرفتار نشوند.

تیموریان با اشاره به لزوم تقویت بنیه فکری و اعتقادی مخاطبان عنوان کرد: حرکت برای کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی، ایجاد محیطی سالم و امن، پیشگیری از ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری و هم افزایی نهادهای ذیربط جزو برنامه های طرح اقدام مشترک امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر جزو سیاست های مورد تأکید است، بیان کرد: همه باید زبان خود را به امر به معروف و نهی از منکر باز و تذکر لسانی را احیاء کنیم.

معاون نظارت بازرسی و ارزیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با تأکید بر لزوم مطالبه گری برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: وقتی امر به معروف و نهی از منکر به یک گفتمان، ارزش و تکلیف در جامعه نهادینه شود، قطعا افراد از انجام کار خطا ابا خواهند داشت.

کد خبر 4482769

ارسال نظرات
پر بیننده ها