خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در جمع کارکنان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) حضور یافت.
کد خبر: ۹۰۸۸۸۹۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی در جمع کارکنان ناحیه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: در گذشته گفته می‌شد «خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو»، حال آن که در نگاه دین اینجور نیست و عکس این صحبت صادق است.
وی افزود: خیلی از جمع‌ها ممکن است جمع بزرگ، عزیز و مغتنمی باشد که اگر انسان در آن جمع قرار بگیرد هم مورد اکرام خدا و اولیائش و هم مورد اکرام و احترام مردم واقع می‌شود.
 
حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در جمع کارکنان ناحیه امام حسن مجتبی (ع)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: بسیاری از جمع‌ها هست که اگر انسان ورود پیدا کند ممکن است در معرض اتهام و تهمت قرار بگیرد، که نباید انسان در این جمع‌ها ورود پیدا کند و اگر وارد شد و مورد تهمت قرار گرفت یقین بداند که قبل از هرکسی باید خودش را ملامت کند، چون جایی که مورد اتهام است انسان عاقل در آنجا ورود پیدا نمی‌کند.
وی همچنین با اشاره به حدیثی از امام زین العابدین (ع) افزود: انسان‌ها در این عالم ۶ گونه هستند؛ شیر، گرگ، روباه، سگ، خوک، گرگ و گوسفند که تماثیل اخلاق و رفتار انسان‌ها در قالب رفتار و عملکرد این حیوانات نمایان می‌شود.
حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در جمع کارکنان ناحیه امام حسن مجتبی (ع)
ارسال نظرات
پر بیننده ها