خبرهای داغ:
توضیحات حاجی دلیگانی پیرامون استعفای تمامی نمایندگان اصفهان؛
حاجی دلیگانی پیرامون استعفای تمامی نمایندگان اصفهان گفت: علّت استعفا این بود که ما به عنوان نمایندگان مردم نمی خواهیم شریک این بی آبی و اقدام نکردن مسئولان برای حل مشکل باشیم.
کد خبر: ۹۰۸۸۸۷۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در غرب اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با  صاحب نیوز پیرامون استعفای تمامی نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما برای پیگیری وضعیت آب اصفهان تلاش های زیادی کردیم و جلسات متعددی با افرادی مانند رئیس مجلس داشتیم که قول دادند اقدامات مؤثری انجام دهند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا کنون هیچ اقدامات مثبتی را که مشکل آب اصفهان را حل کند نه از طرف رئیس مجلس و نه از طرف وزیر نیرو انجام نشده و به همین منظور به طور رسمی اعلام کردیم که استعفا می دهیم.

این نماینده مجلس همچنین خاطر نشان کرد: علّت استعفا این بود که ما به عنوان نمایندگان مردم نمی خواهیم شریک این بی آبی و اقدام نکردن مسئولان برای حل مشکل باشیم.

 19 نماینده سراسر استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با تنظیم استعفا نامه ای، مراتب را به رئیس مجلس رسانده و بیان داشته اند که از حضور در صحن و کمیسیون ها خودداری کرده تا تکلیف مشخص شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها