خبرهای داغ:
شرور سابقه داری که با اقدامات شرارت آمیز و ایجاد درگیری باعث نا امنی در یکی از محله های شهر اصفهان شده بود، قبل از اینکه موفق به فرار شود در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۸۷۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در غرب اصفهان؛ به نقل از صاحب نیوز سرهنگ محمد حسین اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری شرور سابقه دار در اصفهان، اظهار کرد: چند روز پیش در یکی از محله های حاشیه ای  شهر اصفهان  تعدادی از  افراد سابقه دار  به دلیل اختلافات قبلی با استفاده از سلاح سرد و گرم  با یکدیگر درگیر که در اثر آن یکی  از افراد دچار مصدومیت شدید جسمی شده و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ اسماعیلی، عنوان کرد: بلافاصله این موضوع  در دستور کار کارشناسان عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ویژه علمی و تخصصی هویت ضارب اصلی این درگیری را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان بیان کرد: با شناسایی متهم، ماموران در عملیاتی ضربتی  فرد مذکور را که قصد فرار به یکی از استان های جنوبی کشور را داشت  در یکی از پایانه های مسافربری دستگیر و پس از انجام تحقیقات و جمع آوری ادله و مستندات قانونی وی را به مراجع قضائی تحویل دادند.

این مقام انتظامی در خصوص این پرونده گفت: متهم اصلی دستگیر شده توسط ماموران از افراد شرور سابقه دار با عناوین مجرمانه متعدد است که به دلیل ارتباط نزدیک با برخی افراد و مجرمان سابقه دار در استان های جنوبی تحت تعقیب مراجع قضائی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها