تاکنون ۲۹ هزار و ۸۵ واقف خیراندیش باخرید سهام موقوفه مهر فاطمی در اولین موقوفه دسته جمعی بانیت حضرت زهرا (س) مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۰۸۸۸۳۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام مظلومی، مدیر موقوفه مهر فاطمی مشهد گفت: تاکنون ۲۹ هزار و ۸۵ واقف خیراندیش با خرید سهام موقوفه "مهرفاطمی" مشهد در اولین موقوفه دسته جمعی با نیت حضرت زهرا (س) مشارکت کردند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۶۱ نفر از مشهد و ۱۷ هزار و ۶۲۴ نفراز واقفان شهر‌های دیگر هستند.

وی افزود: تعداد ۱۳ هزار و ۲۹۹ نفربانو و ۱۴ هزار و ۲۳۴ نفر آقا جز واقفان نیک اندیش این موقوفه هستند.

حجت الاسلام مظلومی، تصریح کرد: تعداد ۱۶۳ وقف به نیابت از ائمه اطهار (ع)، ۲۲۱ وقف به نیابت از اموات و تعداد ۹۳ وقف به نیابت از شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم توسط واقفان خیراندیش انجام شده است.

وی افزود: تاکنون بیشترین سهام این موقوفه توسط ۲ واقف نیک اندیش مشهدی؛ یکی با هزار و ۲۰۰ سهم به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و دیگری با تعداد ۸۰۰ سهم به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال خریداری و وقف شده است.

مدیر موقوفه مهر فاطمی مشهد به مشارکت علما، اساتید، بازیگران، مدیران حوزه‌های علمیه اشاره و اظهارکرد: آیات عظام علم الهدی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و مرتضوی از جمله علمای واقف در موقوفه مهر فاطمی و سردار کریمی قدوسی، سردار نظری، استاد پناهیان، مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه مشهد از دیگر شخصیت‌هایی هستند که در این موقوفه مشارکت داشته اند.

حجت الاسلام مظلومی اظهار کرد: میانگین سنی افراد واقف در این موقوفه ۵۰ سال است و وقف نیابتی توسط پدربزرگی برای نوه نوزادش و همچنین وقف بیمه عمر خواهری به نیابت از خواهر مرحومش از جمله وقف‌های جالب در این موقوفه است.

وی در پایان تاکید کرد: بیش از ۲۹۰ هزار سهم از سهام این موقوفه هنوز باقی مانده که همت و مشارکت گسترده مردم ولایت مدار را می‌طلبد، تابا مشارکت در خرید سهام این موقوفه قدمی ماندگار در راستای ترویج فرهنگ فاطمی برداشته شود.

گفتنی است؛ اولین موقوفه دسته جمعی حضرت زهرا (س) با ۳۲۰ هزار سهم ۵۰۰ هزار ریالی در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان جهت مشارکت در موقوفه مهر فاطمی می‌توانند کلمه (یا زهرا) را به شماره ۳۰۰۰۸۱۸۸ ارسال کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها