خبرهای داغ:
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی خبر داد

بهره‌برداری از کنارگذر شهر رزن در سال آینده

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری کنارگذر شهر رزن در سال آینده خبر داد و گفت: ۲۳ میلیارد تومان برای کنارگذر شهر رزن جذب و تخصیص یافته است.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۸۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

بهره‌برداری از کنارگذر شهر رزن در سال آیندهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن لطفی در جمع خبرنگاران با اشاره به جذب و تخصیص ۱۹ میلیارد تومان اعتبار برای کریدور شمال استان همدان بیان داشت: ۴ پیمانکار در این پروژه مشغول به کار هستند.

وی از بهره برداری کنارگذر شهر رزن در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: ۲۳  میلیارد تومان برای کنارگذر شهر رزن جذب و تخصیص یافته است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ۳۵۰ میلیون تومان نیز برای کمربندی قروه درجزین و ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار نیز برای آسفالت مسیر روستای ناکین به کرفس جذب و تخصیص یافته است.

وی با اشاره به جذب و تخصیص ۳میلیارد تومان برای ساماندهی راه های روستایی گفت: یک میلیارد تومان برای ساماندهی معابر روستایی و بلوار کشی روستاهای مسیر جاده اصلی کریدور شمال استان تخصیص یافته است.

لطفی اظهار داشت: در مجموع ۴۸ میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان اعتبار در حوزه راه و شهرسازی، شهرستان رزن جذب شده است.

وی عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان ضمن اخذ مجوز ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان رزن؛ در قانون بودجه ۹۷ با تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی آن موفقت شد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را ۶۵ میلیارد تومان عنوان کرد و به ساخت دو انبار ذخیره گندم ۴۵ هزار تنی به ارزش ۸‌ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: با اخذ مجوز جمع آوری گندم در ۱۳ مرکز تعاون روستایی هزینه حمل گندم برای کشاورزان کاهش قابل ملاحظه ای داشت و به نفع کشاورز بود.

وی همچنین از تدوین سند توسعه روستایی خبرداد و گفت: طی سنوات گذشته این امر مغفول مانده و اطلاعات جامعی از روستاها در دست نداریم.

لطفی یکی از مشکلات موجود که موجب اخلال در خدمات رسانی شده است را عدم دستیابی به اطلاعات دقیق در حوزه روستایی و شهری برشمرد و گفت: درصددیم با تدوین سند توسعه روستایی و شهری مشکلات به ویژه در مواقع بحرانی رفع شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار