خبرهای داغ:
در قالب طرح شوق زیارت؛

مددجویان آبگرمی به زیارت امام هشتم رفتند

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آبگرم در قالب طرح "شوق زیارت" به زیارت امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مشرف شدند.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۳۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همت امانی، رئیس کمیته امداد آبگرم در مراسم اعزام این مددجویان، کار فرهنگی را یکی از محورهای اساسی در کمیته امداد دانست و بیان کرد: اگرچه حمایت مالی و ارتقای زندگی نیازمندان به لحاظ اقتصادی کار مهم و جدی است ولی اهمیت کار فرهنگی کمتر از پرداخت کمک های معیشتی نیست.
وی ادامه داد: اگر برنامه و حمایت‌های فرهنگی برای مددجویان اجرا نشود، حمایت‌های مالی و اقتصادی سرانجام روشنی نخواهد داشت.
وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های فرهنگی اجرای طرح "شوق زیارت" است که براساس این طرح مددجویانی که تاکنون به زیارت امام هشتم نرفته‌اند با کمک خیران و کمک‌های کمیته امداد امام (ره) به این سفر معنوی مشرف می‌شوند.
رئیس کمیته امداد آبگرم افزود: این مددجویان به تعداد 85 نفر در قالب دو اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند که علاوه بر برنامه زیارت، برنامه‌های آموزش احکام و مشاوره فرهنگی نیز برای زائران در نظر گرفته شده است.
امانی اعلام کرد: علاوه بر این مددجویان، 16 نفر از مددجویان نیز به زیارت کربلا مشرف شدند که برای برگزاری اردوهای زیارتی بیش از 20 میلیون تومان هزینه شده است.
وی یادآورشد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق سامانه پیامکی به شماره # 0282*8877* به نیازمندان آبگرم اهداء کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها