سید ساجد یعقوبی
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:
پس از گذشت ۳۰ سال چشم انتظاری مردم روستای کرنق بخش خورش رستم شهرستان خلخال راه روستایی برندق به کَرنَق توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بازگشایی شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۳۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

راه روستایی برندق به کرنق بازگشایی شد/ انتظار ۳۰ ساله اهالی روستای کرنق به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین میراضی اظهار داشت: با عنایت خدای متعال پس از گذشت 30 سال چشم انتظاری مردم روستای کرنق بخش خورش رستم شهرستان خلخال راه روستایی برندق به کَرنَق توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و تلاش شبانه روزی همکاری ها بازگشایی شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل: خبر خوشحال کننده ای که می توان به اهالی این منطقه داد این است که احداث جاده روستای برندق به کرنق به زودی به اتمام خواهد رسید.

میراضی اظهار کرد: مسیر این دو روستا که تنها راه تردد برای مردم روستای برندق است نامناسب بوده و تردد ماشین در این مسیر مقدور نبود و با توجه به مشکلات به وجود آمده برای مردم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اردبیل از سال گذشته اقدام به بازگشایی کرده که الححمدالله امسال با تلاش های شبانه روزی بازگشایی گردید.

وی ادامه داد: مسیر روستای برندق به کرنق حدود ۷ کیلومتر است که غالب راه با تمام امکانات بازگشایی گشته و و ان شاء الله به زودی شاهد بازگشایی کامل آن خواهیم بود.

میراضی تصریح کرد: سپاه در امر سازندگی و آبادانی کشور و به خصوص روستا‌ها با تمام توان در صدد حل مشکلات مردم است و در آینده تعداد روستا‌های هدف برای انجام پروژ‌های عمرانی، آبادانی و فرهنگی افزایش می‌یابد.

حسین میراضی با اشاره به پوشش ۸۰ روستا توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در استان اردبیل، اظهارکرد: اقدامات مختلف فرهنگی، اقتصادی و عمرانی در ۵ محور عملیاتی شامل محور‌های اقتصادی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، سلامت و عمران به صورت پایلوت آغاز شده و درحال انجام است.

ارسال نظرات