عصر امروز با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران سردارغلامی به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۱۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج؛ عصر امروز مراسم تودیع سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا نوشادی و معارفه سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

پیش از این سردار نوشادی به عنوان معاون هماهنگ کننده و سردار غلامی به عنوان رئیس سازمان بسیج سازندگی این سازمان فعالیت داشتند.

دراین مراسم سردارغیب پرور ریاست سازمان بسیج مستضعفین از زحمات و خدمات سردار نوشادی درمعاونت هماهنگ کننده بسیج  تقدیر و تشکر به عمل آورده و برای سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی برای خدمت در معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج آرزوی توفیق نمود.

سردارغلامی به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد

گفتنی است پیش از این سردار غلامی در سمت رئیس سازمان بسیج سازندگی خدمات شایان توجهی به ویژه در تجهیز، هدایت و حمایت از گروههای جهادی بسیجی و امر سازندگی در کشور صورت داد.

خبرگزاری بسیج نیز انتصاب شایسته سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی به سمت معاون هماهنگ کننده بسیج را به ایشان تبریک و تهنیت گفته و توفیقات بیشتر این سردار جهادی را از خداوند متعال خواهان است.

گفتنی است در این مراسم دکتر محمد زهرایی به عنوان مسئول سازمان بسیج سازندگی و سردار مهدی کلیشادی به سمت معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین منصوب شدند.

 

ارسال نظرات