خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

همکاری با 132 مرکز درمانی برای خدمت به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست مشترک با مدیرکل بهزیستی استان به بررسی راه کارهای ارتقاء همکاری های مشترک به منظور ارائه خدمات مناسب به خانوارهای آسیب دیده و نیازمند پرداختند.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۱۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تشکر از همکاری و تعامل بهزیستی استان با این نهاد بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در خدمات به جامعه هدف خود، نقاط اشتراک زیادی دارند.
وی ادامه داد: خدمت به جامعه هدفی که در درگاه الهی خدمت به آنها از ارج و قرب بالایی برخوردار است، موضوع مهمی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره)استان قزوین برای ارائه خدمات به مددجویان با 132 مرکز درمانی قرارداد همکاری دارد.
وی اضافه کرد: در پایان هفت ماهه سال جاری 14 هزار و 165 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بیمه شده هستند که زنان سرپرست خانوار واجد شرایط بعد از واریز بیمه تأمین اجتماعی از خدمات بازنشستگی بهره مند می شوند.
مومنی اعلام کرد: در میان مددجویان تحت حمایت علاوه بر بیماران عادی، 109 بیمار خاص تحت حمایت هستند که 66 بیمار در مناطق شهری و 43 بیمار در مناطق روستایی زندگی می گنند همچنین 591 بیمار سرطانی و صعب العلاج تحت حمایت هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اصل تعامل و همکاری عنوان کرد: کمیته امداد استان قزوین آمادگی دارد تا با بهزیستی و سایر مراکز و نهادی های مردمی فعال در عرصه نیکوکاری همکاری و هم افزایی داشته باشد چراکه اصل عدالت و ارتقای خدمت رسانی به نیازمندان است.
وی یادآورشد: خدمت رسانی به مددجویان با پیگیری اداری محقق نمی شود بلکه باید با حرکت جهادی و شبانه روزی برای خدمت به نیازمندان و محرومان تلاش کرد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات بهزیستی استان، بر ضرورت همکاری و تعامل متقابل برای ارتقای خدمت رسانی به مددجویان تأکید کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار