خبرهای داغ:

زندگینامه شهید «موسی سحاب سلیمانیان»

شهید «موسی سحاب سلیمانیان» متولد ۱۳۳۷ از روستای شهراب اسدآباد ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۰ در جبهه‌های جنوب و کرخه نور به درجه والای شهادت نائل شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۰۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

زندگینامه شهید «موسی سحاب سلیمانیان»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، شهید «موسی سحاب سلیمانیان» فرزند علی متولد ۱۳۳۷ از روستای شهراب اسدآباد انسانی آگاه و معتقد به احکام دینی در یک خانواده دینی و معتقد متولد و تربیت شده بود.

وی دارای ویژگی‌های اخلاقی اسلامی و انسانی بود. شهید «سحاب سلیمانیان» به اهداف انسانی اسلام و انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به خوبی واقف بود بنابراین در حمایت از اسلام و اهداف امام(ؤه) کوشا و فعال بود.

این شهید بزرگوار به خاطر علاقه و اعتقادی که به آینده کشور اسلامی و پیشرفت آن داشت برای تربیت آینده‌سازان ایران فعالیت در سنگر تعلیم و تربیت آموزش و پرورش را انتخاب کرد تا وظیفه دینی، اجتماعی و فرهنگی خود را انجام داده باشد.

این شهید عزیز آموزگاری را نه به عنوان شغلی که مایحتاج مادی زندگی را تأمین کند بلکه آن را به عنوان یک وظیفه اجتماعی که در توان خود حس می‌کرد انتخاب کرد.

شهید «سلیمانیان» وقتی در سنگر تعلیم و تربیت مشغول فعالیت بود با هجوم دشمنان بعثی عراق و تحریک استکبار جهانی و غرب به مرزهای کشور حضور در جبهه های دفاع مقدس را ضروری دانست و از سنگر فرهنگی و آموزشی به سنگر نظامی و دفاعی شتافت.

وی در نبرد با دشمن در تاریخ ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۰ در جبهه‌های جنوب و کرخه نور به درجه والای شهادت نائل شد و جان خود را برای استقلال و امنیت کشورش تقدیم کرد و پیکرش در گلزار شهدای اسدآباد آرام گرفت و روحش مهمان اولیاء الهی در رضوان پروردگار شد.

روحش شاد و یادش گرامی و جاودان باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار