خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه ضعف ها به دلیل نشنیدن پیام های شهدا است گفت: در ایران اسلامی حیات معنوی با وجود همه مشکلات موج می زند و این برکت خون شهیدان است که حیات معنوی استمرار پیدا می کند و دشمنان را به خاک مذلت می کشاند.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۰۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در کنگره ملی 2هزار شهید استان اظهار داشت: در نظرسنجی امسال، مردم خراسان جنوبی در دفاع از ولایت و حمایت از اهداف انقلاب اسلامی مقام اول را در کل کشور دارند.

وی نقش مردم متدین ، انقلابی، همیشه در صحنه و غیرتمند خراسان جنوبی را در قرنی که به عنوان غلبه مستضعفین بر مستکبرین نامگذاری شده است بسیار حائز اهمیت دانست.

جعفری با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب به کنگره های استانی شهدا افزود: فرمانده معظم کل قوا فرمودند " شهدا تا زنده هستند با تن خود از اسلام حفاظت می کنند و وقتی شهید شدند با نثار جانشان در راه اسلام ماندگار می شوند."

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب ملت را به مقاومت تا پیروزی نهایی تشویق کردند اظهار داشت: از تهدیدات و سختی ها نهراسید و راه استقامت و پایداری را ادامه دهید و هیچ اندوهی تا پیروزی نهایی به دلتان راه ندهید.

وی ادامه داد: معظم له نیز فرمودند " شهدا زنده اند و با مردم حرف می زنند. نطق شهدا بعد از شهادت باز می شود لیکن ما نباید گوشمان سنگین باشد مهم این است که بشنویم این صدا را، حرف و پیام آنها روی دلها اثر می کند".

 فرمانده کل سپاه تصریح کرد: از آنجایی که ما و برخی مسئولین گوشمان سنگین است و پیام ها را درست نمی شنویم و اگر پیام شهدا را با گوش جان به خوبی بشنویم دیگر گرایش به شرق،غرب، کفر، و الحاد از جامعه رخت بر می بندد.

وی با تأکید بر اینکه ضعف ها به دلیل نشنیدن پیام های شهدا است افزود: با شنیدن پیام شهدا روحیه ها قوی و حرکت جدی می شود.

جعفری با بیان اینکه رهبر انقلاب شهدا را مایه رونق حیات معنوی جامعه دانستند گفت: امروز آنچه در جامعه ایران موج می زند همین حیات معنوی است و حیات معنوی یعنی روحیه و احساس هویت یعنی هدف داری حرکت به سمت آرمانها و عدم توقف و امید به آینده.

وی خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی حیات معنوی با وجود همه مشکلات موج می زند و این برکت خون شهیدان است که حیات معنوی استمرار پیدا می کند و دشمنان را به خاک مذلت می کشاند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هرچه مستکبران و زورگویان عالم تلاش می کنند که جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی و شکست کنند نمی توانند چون خون شهدا و راه آنان ضمانت کننده بقای جمهوری اسلامی است.

 

بزرگترین دستاورد خون شهدا بقای نظام  و توسعه راه مقاومت در منطقه و جهان است

وی بیان داشت:  نعمت الهی نصیب ملت ایران شده که امروز پرچم دار مقاومت اسلامی هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: رهبر انقلاب در کنگره شهدای استان گلستان فرمودند "بزرگترین دستاورد نظام اسلامی که همه به آن اقرار دارند بقای جمهوری اسلامی و استمرار آن با وجود دشمنان جبهه استکبار و ایادی آن در منطقه برای خاموش کردن نور الهی است".

 وی با تأکید بر اینکه بزرگترین دستاورد خون شهدا بقای نظام  و توسعه راه مقاومت در منطقه و جهان است گفت: علت اینکه نظام اسلامی همچون نهال تناور باقی مانده است؛ فداکاریها، ایثاگری ها و وارد میدان شدن ها است که باید حفظ شود.

 

دشمنان اقرار می کنند از فشار،  مبارزه و تهدید علیه انقلاب اسلامی ناامید شدند

سرلشکر جعفری با اشاره به فرمایش ولایت که عنوان کردند " امروز اقتدار و هیمنه آمریکا به مراتب ضعیف تر از آمریکای 4دهه قبل است و اقتدار آمریکا رو به افول و زوال است" خاطرنشان کرد: این نکات و دستاورهای بزرگ امروز فقط از زبان مسئولین جمهوری اسلامی و رهبری نیست بلکه دشمنان اقرار می کنند و از فشار،  مبارزه و تهدید علیه انقلاب اسلامی ناامید شدند.

وی با بیان اینکه امروز روزنامه ها و رسانه های غربی به شکست های بزرگ آمریکا که در طول 40 ساله عمر انقلاب متحمل شده است اقرار می کنند و می نویسند «آرزوهای ترامپ دست نیافتنی است و حتی ممکن است ایران انتقام بگیرد».

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: در واشینگتن پست دارد که « اینکه با تحریم ایران پای میز مذاکره بیاید صرفاً وهم و خیال است».

وی اظهار داشت: خواسته های ترامپ آرزوهایی است که مطلقاً قابل تحقق نیستند و در تاریخ سابقه نداشته است که به دلیلی ایران تسلیم آمریکا شود و اقرارهایی که در رسانه های جهان منتشر می شود درس بزرگی برای ملت های تحت ستم است.

جعفری با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب همیشه با شکست های آمریکاییان از حمله نظامی به ایران مواجه بودیم یادآور شد: در تحمیل جنگ هشت ساله که برخلاف هدف دشمن عامل صدور نظام اسلامی بود و سپس مقاومت حزب الله لبنان، مردم غزه، فلسطین، یمن و عراق به برکت مقاومت های ملت ایران است.

 

 ساقط کردن نظام اسلامی آرزویی که دشمنان به گور خواهند برد

وی با اشاره به تشدید تحرکات، ایجاد فتنه ها و نیز پشتیبانی ایجاد ناامنی در داخل کشور از سوی دشمنان افزود: دشمنان هدف از ایجاد ناامنی ها در ایران را برای ضربه زدن و تغییر رفتار نظام عنوان می کنند اما آنان آرزوی ساقط کردن نظام اسلامی را دارند که این آرزو را به گور خواهند برد.

فرمانده سپاه پاسداران عنوان داشت: دشمنان انقلاب در دی ماه سال گذشته دنبال توسعه ناامنی ها در ایران بودند و در تابستان امسال برای توسعه ناامنی و فشار اقتصادی برنامه ریزی کردند اما با ملتی ولایتمدار، انقلابی و دیندار مواجه هستند و حفظ نظام با خون شهدا تضمین شده است.

وی تأکید کرد: ملت بزرگ ایران راه الهی و عمل به دستورات الهی که در قرآن کریم بارها به آن اشاره شده است را در پیش گرفته اند. ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از حق مظلوم، دفاع از اسلام و راه الهی است.

جعفری بیان داشت: خدا اراده کرده که نور خودش یعنی جوهره دین اسلام به عنوان شعار انقلاب بر دستان بزرگ ملت ایران به دنیا منتقل شود که مسیر زندگی اسلامی در این مقطع حساس را به دنیا نشان می دهد.

 

یاری دین خدا توسط ملت بزرگ ایران رمز پیروزی هاست

وی خاطرنشان کرد: یاری دین خدا توسط ملت بزرگ ایران رمز پیروزی ها، موفقیت ها و رمز شکست های پی در پی دشمنان است و وعده الهی در قرآن است که خداوند یاری دهندگان دین خودش را یاری و نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: در برابر توطئه های دشمنان این پیروزی ها را مدیون نصرت الهی، دستگیری خداوند از مومنین و مبارزین این راه هستیم.

 وی با بیان اینکه ملت ایران به آیات قرآن عمل می کنند گفت: مردمانی که می گویند رب ما خداست و به بزرگی و قدرت خدا و اینکه اراده الهی در صورت نصرت دین خدا بر همه چیز محقق می شود ایمان راسخ دارند سپس استقامت و پایداری می کنند.

سرلشکر جعفری متذکر شد: ملت ایران هیچ ترسی از دشمن ندارند و هیچ چیز آنان را اندوهگین نمی کند. هدف ما در 40 سال توسط ملت ایران، مومنین، مجاهدین و خانواده شهدا عمل به  دستورالعمل های قرآن است که به این راه افتخار می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها