نشست مشترک رابطین نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان حوزه های مقاومت در سپاه ناحیه شهرستان ماسال صبح امروز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۶۹۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماسال، نشست مشترک رابطین نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان حوزه های مقاومت در سپاه ناحیه شهرستان ماسال برگزارشد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین علیزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ماسال دلیل تشکیل این جلسه را هماهنگی و همکاری و تبادل نظر رابطین نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج در انجام وظایف محوله بیان کرد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به حدیث گرانبهایی از امام موسی کاظم علیه السلام که فرمود: المومن قلیل الکلام کثیر العمل و... از ویژگی های مومن کم گویی و پر کاری است و از صفات افراد ضعیف الایمان پر حرفی و کم کاری و عمل نکردن به وعده های داده شده است و اینگونه بیان کرد:یکی از آسیب ها و دلایل عقب افتادگی جامعه اسلامی در عرصه های مختلف همین موضوع است.

حجت الاسلام علیزاده در این جلسه رسالت و ماموریت اصلی سپاه و بسیج را حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بر شمرد و افزود: این انقلاب و نظام مقدس با زحمات فراوان امام راحل علما و رزمندگان اسلام و به برکت خون شهدا بر پا شده است و اشاره داشت رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه بطور کلی حفظ و صیانت سپاه و بسیج از جهت مکتبی سیاسی و تعمیق معنویت بصیرت بین نیروهای سپاه و بسبج بوده و در واقع کار نمایندگی کمک به فرماندهی در انجام ماموریت ها و وظایف محوله می باشد.

وی در ادامه وظیفه رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های بسیج را تبین و تشریح و هر یک از فرماندهان حوزه های مقاومت و رابطین نمایندگی نکته نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمود.

انتهای پیام

ارسال نظرات