خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: انتظار داریم شهرداری لایحه بودجه ۹۸ را با دقت هرچه تمام‌تر و با بهره‌گیری از توان کارشناسی تهیه کرده و به شورا ارائه کند.
کد خبر: ۹۰۸۸۶۵۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
لایحه بودجه ۹۸ شهرداری با تکیه بر توان کارشناسی تدوین شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالله جلالی دوشنبه شب در هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ماه‌های پایان سال، گفت: دو اقدام مهم باید در این ایام در دستور شهرداری باشد؛ یکی اینکه اگر اصلاحیه یا متمم بودجه الزامی است اقدامات به سرعت انجام پذیرد تا شرایط آن در شورا فراهم شود.

وی اضافه کرد: موضوع مهم‌تر تهیه و تدوین لایحه بودجه ۱۳۹۸ شهرداری است که انتظار داریم با دقت هرچه تمام‌تر و با بهره‌گیری از توان کارشناسی لایحه تهیه شده و به شورا ارائه شود تا فرصت کافی برای شورا برای بررسی این لایحه وجود داشته باشد.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم نیز در این جلسه با اشاره به نحوه شکل‌گیری سازمان زیباسازی اطراف حرم مطهر، اظهار کرد: ما هم در مورد ماموریت سازمان نقد داریم؛ اقدام سازمان باید در بافت فرسوده باشد نه تاریخی چرا که متولی دارد. مساله اینجاست که سازمان کار‌هایی را آغاز کرده و باید این کار‌ها به اتمام برسد و نباید ناقص گذاشته شود.

وی با اشاره به اختلاط وظایف شهرداری با ارگان‌های دیگر در حوزه بازآفرینی شهری خاطرنشان کرد: سازمان بهسازی باید در حوزه بافت فرسوده وظایف خود را دنبال کند تا بتوانیم اثرگذاری مطلوب در شهر داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها