فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: برگزاری کنگره ۳ هزار شهید ایلامی بزرگترین واقعه استان ایلام در تاریخ استان است
کد خبر: ۹۰۸۸۶۳۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سیدصادق حسینی در نشست پشتیبانی برگزاری کنگره 3 هزار شهید ایلامی اظهار داشت: برگزاری کنگره 3 هزار شهید ایلامی  بزرگترین واقعه استان ایلام در تاریخ استان است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: کنگره  3 هزار شهید ایلامی یکی از بزرگترین رویدادهای استان ایلام است که مسئولان صفی و ستادی استان ایلام باید قدردان این فرصت کم نظیر در بازخوانی یاد و نام شهدای گرانقدری باشند که همه اقشار مدیون خون آنان هستند.

حسینی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای غیور  استان ایلام را ادعای احترام به یاد و نام شهدایی دانست که در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی جان داده‌اند تا این انقلاب امروز سرافراز بماند و خاطرنشان کرد: برطرف شدن بسیاری از مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان ایلام با توسل و ادامه راه شهدا و استفاده از مدیران انقلابی و جهادی و معتقد به راه شهدا برطرف می‌شود.

وی وجود بیش از 3 هزار شهید، 11 هزار جانباز و افزون بر 300 آزاده در استان ایلام نعمتی ارزنده برای مصون ماندن در برابر هجمه دشمنان دانست و تصریح کرد: مردم ولایتمدار استان ایلام هیچ گاه از راه امام و شهدا و مقام معظم رهبری غفلت نکرده و گواه پایبندی آنان به راه ولایت و جان دادن برای حفظ نظام وجود بیش از 3 هزار شهید، 11 هزار جانباز و افزون بر 300 آزاده است.

برطرف کردن مشکلات معیشتی خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از تاکیدات سردار فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بود که با تاکید به توجه به موضوع معیشت برای خانواده‌ها بیان کرد: خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران امروز در شرایط سخت معیشتی و کاریابی هستند که مسئولان استان به آن اهتمام و برای برطرف کردن این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

 

ارسال نظرات