سازمان بسیج رسانه اعلام کرد: جشنواره ابوذر با هدف ارتقای تولیدات انقلابی محور رسانه‌ها برگزار می‌شود و ۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار است.
کد خبر: ۹۰۸۸۶۳۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه، چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف ارتقا و غنی‌سازی تولیدات انقلابی‌محور رسانه‌ها به همت این سازمان برگزار می‌شود.

حیدری، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج رسانه با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: این جشنواره به همت سازمان بسیج رسانه با هدف ارتقا و غنی‌سازی تولیدات انقلابی‌محور رسانه‌ها، ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جهت شکل‌دهی مفاهیم ارزشی در فضای مجازی و رسانه‌های کشور و حمایت از خبرنگاران و پدیدآوردندگان آثار فاخر رسانه‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر به ارتقای سطح کیفیت آثار رسانه‌های کشور و هدفمندتر کردن فعالیت‌های آن‌ها کمک شایانی کرده است، تصریح کرد: فضای رقابتی ایجادشده به واسطه این جشنواره باعث دمیدن روح نشاط در رسانه‌های کشور نیز خواهد شد که امروز حلقه مفقوده فضای مطبوعات و رسانه‌ها به شمار می‌رود.

حیدری بیان کرد: در این دوره ۹  قالب خبر، مقاله، عکس خبری، موشن‌گرافی، تیتر، گزارش، تصویر، مستند و کاریکاتور برای ارائه آثار منتشرشده در مطبوعات، خبرگزاری‌های و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: محورهای در نظرگرفته‌شده برای چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شامل مقاومت، دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بسیج و حوزه‌های اقدام، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی و دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی است.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه امسال نسبت به دوره‌های قبلی استقبال گسترده‌تری از جشنواره ابوذر صورت گرفته است، گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار اثر به دبیرخانه‌های استانی جشنواره ارسال شده است که نشان از فعالیت چشمگیر رسانه‌های کشور درزمینهٔ معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و مشارکت در این جشنواره دارد.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آذر ماه جاری است، اظهار کرد: این آثار توسط تیم داوری مورد ارزیابی قرار گرفته و به آثار برتر جوایزی نفیسی تعلق خواهد گرفت.

حیدری در پایان متذکر شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۰۲۱۷۳۲۵۶۲۳۸ تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظرات