خبرهای داغ:
خانواده های معظم شهدای استان قزوین با صدور پیامی از رهبر معظم انقلاب به موجب پیامشان برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۹۰۸۸۶۱۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، خانواده های معظم شهدای استان قزوین با صدور پیامی از رهبر معظم انقلاب به موجب پیامشان برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین تقدیر و تشکر کردند.
در این پیام می خوانیم:
رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، سلام علیکم
پیام پر مهرتان را در کنگره سه هزار شهید استان قزوین شنیدیم و همچون سایر بیانات معظم له کلمه به کلمه آن را راهنمای مسیر زندگی قرار خواهیم داد ان شاء الله و بسیار خرسندیم که برگزاری کنگره بهانه ای شد تا مجددا به حضور حضرت عالی، عرض ارادت نماییم اگر چه در این میان جای پدران و مادران، همسران و فرزندان، برادران و خواهرانی خالیست که به شهیدشان پیوسته اند ما از طرفی همه اعضا خانواده های شهدا استان قزوین ، به شما سلام و عرض تحیت داریم.

خانواده های معظم شهدا از پیام رهبر انقلاب برای کنگره شهدای استان قزوین تقدیر کردند
در ادامه این بیانیه آمده است: علی رغم اینکه خانواده های شهدا خود میهمان این مراسم باشکوه بود، به رسم ادب از همه عوامل و دست اندرکاران کنگره ، تشکر و قدردانی می نماییم که ماه ها، با تلاش شبانه روزی و خالصانه با هر آنچه در توان داشتند کوشیدند ارادت خود را به شهدا بیان کنند به حمدالله توانستند آن را به بهترین شکل ممکن و در نهایت نظم برگزار نمایند از درگاه خداوند متعال برای همه آنها خیر دنیا و آخرت مسالت داریم.
همچنین آمده است: مقام عظمای ولایت، هنگامی که برای دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بدون حتی ذره ای چشم داشت مادی فرزندانمان را به میدان های نبرد با کفار می فرستادیم و خبر شهادت آنها را می شنیدیم با افتخار رو به آسمان، سپاس خداوند متعال را به جا می آوردیم که هدیه ما را پذیرفت و داغ از دست دادن عزیزانمان را تحمل می کردیم، به امید روزی که نهال انقلاب اسلامی به درختی پر ثمر تبدیل شود و اکنون خدا را شکر گزاریم که ان شا الله به زودی چعل سالگی این درخت برومند را جشن خواهیم گرفت.
اما آنچه قلب ما را به درد می آورد و شرمنده روی شهدایمان می کند برخی شرایط موجود در جامعه است.
اماما، رهبرا، عزیزانمان را فدای اسلام کرده ایم باکی نیست.
اما از روی شهدایمان شرمنده ایم که به آنها بگوییم شم خون دادید اما عده ای در تلاشند نامتان را از کتابها حذف کنند، شما خون دادید که ناموس و شرفمان محفوظ بماند اما عده ای تلاش می کنند فرهنگ منحط غربی را از هر سو و به هر بهانه ای وارد زندگی ما کنند .
همچنین قطعه ای از سنگ مزار حضرت امیر(ع) به ضمیمه این پیام تقدیم مقام معظم رهبری شده است.
1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها