خبرهای داغ:
با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین انجام شد:
طی مراسمی افتتاحیه هفتمین دوره طرح ملی دادرس با حضور معاون امور جوانان هلال احمر استان قزوین، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان البرز و مسئولین آموزش و پرورش در کانون شهید مطهری شهر الوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۳۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره طرح ملی دادرس اظهار کرد: در دنیایی که خشونت برما حاکم است، انسانهایی که مثل دانش آموزان دارای فکر و اندیشه هستند و مغز متفکر جامعه محسوب می شوند از این همه بدیها حیرت زده می شوند و رنج می برند.

نادر میرزایی افزود: دانش آموزان و ما این درد و رنج را حس می کنیم چرا که هدف ما گسترش صلح و دوستی و رسیدن به صلح پایدار است.

وی عنوان کرد: ما بشر دوست هستیم و فارغ از دین، مذهب، رنگ، نژاد و مرزهای جغرافیایی همه آدمها را دوست داریم و از درد و رنج آنها رنج می بریم و از کشتارهایی که در دورترین نقاط جهان روی می دهد نمی توانیم بی تفاوت بگذریم و همین موضوع باعث میشود خودمان را ملزم کنیم آموزشهای امدادی ببینیم تا هرجا که نیازی به کمک باشد کمک کنیم به کسانی که حتی یکبار هم آنها را ندیده ایم ما دادرسی ها احساس مسئولیت میکنیم و به داد انسانهایی که نیازمندند می رسیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان با بیان اینکه همه هلال احمری ها در تلاش اند که اول خود مهربان باشند و فرهنگ مهربانی را در جامعه گسترش دهند اظهار داشت: ما در هلال احمر مشق مهربانی می کنیم و در واقع دادرسان سفیران صلح و دوستی در جامعه هستند و برقراری صلح و تفاهم و دوستی میان ملت‌ها و مذاهب، تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آنها از اهداف چهار گانه هلال احمر است.

قابل ذکر است در پایان این مراسم از مدیران مدارس در اجرای طرح دادرس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها