ملاقات عمومی شهردار منطقه 20 با شهروندان؛ هر روز

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) که به نام هفته فرهنگی ری نامیده شده است را به عنوان "هفته خدمت به شهروندان" شهرری اعلام کرد و برگزاری ملاقات عمومی روزانه، تورهای رایگان ری گردی، اسکان شبانه زائران و اجرای نگهداشت ویژه در شهر را از ویژه برنامه های این هفته برشمرد.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۳۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار 20 با اشاره به اهمیت خدمتگزاری به شهروندان گفت: همزمان با ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که هفته فرهنگی ری نام گرفته است از سوی مدیریت شهری نیز از اول تا هفتم ربیع الثانی مصادف با 18 تا 24آذر در قالب "هفته خدمت به شهروندان" ویژه برنامه های خدمتی برای اقشار مختلف شهروندان پیش بینی شده است.

افشار افزود: در این هفته به منظور ارتباط تنگاتنگ با شهروندان و رسیدگی بیش از پیش به مشکلات و درخواستهای آنان، دیدارهای مردمی روزانه با شهروندان برگزار می شود.

اسکان شبانه زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

وی با اشاره به اینکه با همکاری آموزش و پرورش، تمهیدات لازم برای اسکان موقت زائران در این هفته تدارک دیده شده است، گفت: مجموعه فعالیت های نگهداشت شهر نیز در این مدت ویژه انجام خواهد شد و معاونان و مدیران منطقه 20 در خدمتگزاری به مجاوران آن حضرت و شهروندان منطقه 20 تلاش مضاعف خواهند داشت.

 

ارسال نظرات