خبرهای داغ:
مسوول دبیرخانه کارگروه پژوهش و فناوری :

اداره امور اقتصاد و دارایی تنها دستگاه منتخب طرح فناورانه

تفضلی عنوان کرد:از مجموع ۲۳ طرح، پنج طرح فناورانه منتخب شدند که اداره امور اقتصاد و دارایی به عنوان دستگاه اجرایی برتر انتخاب شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۲۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، کریم تفضلی مسوول دبیرخانه کارگروه پژوهش و فناوری در نشست دبیران کمیته های هفته پژوهش و فناوری بیان کرد:امری که در هفته پژوهش مورد توجه قرار دارد بحث فرهنگ سازی و نباید انتظار داشت همه مشکلات کشور در این هفته رفع شود.

وی گفت:آنچه در طول سال نباید فراموش شود پیش رانهای توسعه پژوهش است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

مسوول دبیرخانه کارگروه پژوهش و فناوری با اشاره به بیلان کار کمیته علمی اظهار کرد:کمیته علمی هر سال براساس مصوبات شورای سیاستگذاری فعالیت می کند و دو شاخصه تعیین کننده در مصوبات کمیته علمی مورد بررسی است.

تفضلی عنوان کرد:طبق بررسی های انجام شده در بازده زمانی مهر۹۶ تا مهرماه ۹۷، در ۹ رده به دستگاهها سهمیه داده شد که شامل دانشگاههای دولتی و غیردولتی، حوزه علمیه، آموزش و پرورش
و مابقی از مراکز تحقیقاتی و دستگاههای اجرایی بودند.

وی افزود:طبق بررسی ها و ارزیابی های انجام شده ۲۲ پژوهشگر مجموعا با هویت حقیقی در هفته پژوهش مورد تجلیل قرار میگیرند.

مسوول دبیرخانه کارگروه پژوهش و فناوری افزود:از مجموع ۲۳ طرح، پنج طرح فناورانه منتخب شدند که اداره امور اقتصاد و دارایی به عنوان دستگاه اجرایی برتر انتخاب شد.

تفضلی اضافه کرد:همچنین ۲ واحد آرندی شامل شرکت فرابیند شیمی حکیم و شرکت نفیس نخ و نیز از سوی سازمان صنایع و معادن شرکت سرام آرا منتخب برای این جشنواره بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها