خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم خبر داد
مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم گفت: معرفی الگوی سوم زن نه شرقی، نه غربی و کرامت بانوی ایرانی از مهمترین اهداف سازمان جامعه زنان است که بر این اساس همایش تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۱۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
معرفی «الگوی سوم؛ زن نه شرقی، نه غربی»
مرضیه ابراهیم آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به برنامه‌های بسیج جامعه زنان اظهار کرد: همایش تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی با ترویج الگوی سوم زن (الگوی زن نه شرقی، نه غربی) در بین صنف بانوان آرایشگر، دانشجویان دانشگاه فنی و بسیجیان منطقه پردیسان از جمله برنامه‌ها بود که آذر ماه برگزار شد.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب درباره بانوان گفت: ایشان فرمودند: می‌توان زن بود عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال در متن و مرکز بود و سنگر خانواده را پاکیزه نگاهداشت و در عرصه اجتماع و سیاست نیز سنگر سازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری نهضت روشنگری حوزه، نمایشگاه کالای ایرانی، پیاده‌روی، غبارروبی مزارشهدا و نهضت روشنگری در یادمان شهدای کوه خضر و تجلیل از خانواده شهدا مدافع حرم از دیگر برنامه بسیج جامعه زنان محسوب می‌شود.
وی برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، مشاوره کسب وکار، جشن‌های شادی و مسابقات ورزشی در سطح حوزه مقاومت را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.
ارسال نظرات