خبرهای داغ:
رسولی گفت:در روز افتتاحیه نمایشگاه، صنایع دستی دانشجویان در نمایشگاه هفته پژوهش به عنوان هدیه به میهمانان اهدا میشود. این نمایشگاه ایجاد فرصتی برای عرضه دستاوردهای دانشجویی است.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۰۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رسولی رییس دانشگاه پیام نور قزوین در نشست خبری دبیران کمیته های هفته پژوهش و فناوری استلن بیان کرد:دانشگاه پیام نور به عنوان میزبان برگزاری هفته پژوهش در استان می باشد و برنامه های این هفته در سه بخش اجرا می شود.

وی گفت:در بخش پیش از برگزاری هفته پژوهش، بیش از هشت جلسه با نمایندگان دانشگاهها و دستگاههای مرتبط برگزار شدو آنچه به دست آمده حضور حداکثری آموزشی و پژوهشی در استان است که در این میان هم افزایی خوبی ایجاد شده
و تعامل خوبی با صدا و سیما در جهت تولید برنامه های گفتگو و مناظره در راستای هفته پژوهش وجود دارد.

رییس دانشگاه پیام نور قزوین اظهار کرد:همچنین مشارکت بخش صنعت و امور مربوط به این بخش برای ایجاد پیوند نسبی با پژوهش، هماهنگ کردن اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان استان با هفته پژوهش، تبلیغات گسترده با همکاری استانداری و پیام نور و نصب ۵۰۰ پوستر و بنر در معابر سطح استان، از دیگر برنامه های ما بوده است.

رسولی عنوان کرد:شعار اصلی ما ارتباط دادن تولیدکننده و مصرف کننده دانش است و هفته پژوهش صرفا تجلیل از پژوهشگران نیست بلکه جهت مقابله با تحریم ها و احیا اقتصاد مقاومتی و استفاده از دانش ایرانی بوده و نیاز است به خودکفایی و اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم و نگاهمان باید به این اتفاقات، فرصت باشد.

وی افزود:بخش دوم کار ما همزمان با برگزاری هفته پژوهش است که پنج کار شامل ایجاد کارگاههای تخصصی در سه نوبت همزمان با نمایشگاه پژوهشی در راستای ارتباط تولیدکننده و مصرف کننده دانش می باشد.

رییس دانشگاه پیام نور قزوین تصریح کرد:همچنین اتاق ارتباط صنعت و دانشگاه با حضور نمایندگان بخش صنعت و شرکت شهرکها و نمایندگان دانشگاه برای معرفی پژوهشگران و همگرایی بیشتر بوده و در روز افتتاحیه نمایشگاه، صنایع دستی دانشجویان در نمایشگاه هفته پژوهش به عنوان هدیه به میهمانان اهدا میشود. این نمایشگاه ایجاد فرصتی برای عرضه دستاوردهای دانشجویی است.

رسولی اضافه کرد:سخنرانان همایش هفته پژوهش یکی از اساتید با سه اختراع ثبت و تولید شده و یک دانشجوی خلاق می باشند که بعنوان سخنران از تفاوتهای همایش امسال است.

وی خاطرنشان کرد:بعد از هفته پژوهش نیز همه جلسات و برنامه ی ما در پکیجی جمع آوری و تدوین شده و جهت ایجاد افقی در سالهای بعد مورد استفاده قرار می گیرد.

رییس دانشگاه پیام نور قزوین با اشاره به نقش اصحاب رسانه در بهبود عملکرد دستگاهها بیان کرد:شما اصحاب رسانه ما دانشگاهیان را با انتقاد و نقد سازنده و در بحث مستندسازی یاری رسانده و نگذارید دانشگاهها در حالت رکود به سر برند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها