خبرهای داغ:
همایش تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان لشکر مقدس امام حسین (علیه‌اسلام) با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) و جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکر امام حسین (علیه‌اسلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۴۳۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌اسلام) همایش تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان لشکر مقدس امام حسین (علیه‌اسلام) با حضور حجت‌السلام و المسلمین صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) و جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکر امام حسین (علیه‌اسلام) برگزار شد.
خاطره‌گویی آقای علیزاده جانباز ۸ سال دفاع مقدس و مدال‌آور رقابت‌های پاراآسیایی و خاطره‌گویی و پخش کلیپ‌های فرهنگی از گوشه‌ای از عملیات‌های لشکر ۱۴ امام حسین (ع) از برنامه‌های این مراسم بود.
سرهنگ پاسدار غضنفر حسامی، جانشین فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌اسلام) در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مراسم مودت با پیشکسوتان برنامه‌ای است که هر ساله جهت میثاق و بازدید از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در دستور کار لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌اسلام) قرار داده شده است.
وی با بیان این‌که برگزاری این برنامه‌ها به افزایش صمیمیت و مودت میان پیشکسوتان کمک می‌کند، تصریح کرد: بازدید پیشکسوتان از یکدیگر و ایجاد حس رفاقت بین یکدیگر از اهداف اصلی برگزاری این برنامه است.
جانشین فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌اسلام) درباره تداوم این‌گونه برنامه‌ها در آینده نیز خاطرنشان کرد: افزایش تنوع و تکرار این برنامه‌ها جهت افزایش بازید از پیشکسوتان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس از برنامه‌های در نظر گرفته شده در آینده است.
ارسال نظرات