خبرهای داغ:
طرح بازدید قرارگاه امام حسین علیه السلام باحضورهیئت منطقه‌ای شهید زین‌الدین در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۴۳۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) طرح بازدید منطقه‌ای شهید زین‌الدین با حضور نمایندگانی از قرارگاه منطقه‌ای شهید زین‌الدین در لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.
در این برنامه که با صبحگاه مشترک با حضور گردان‌های امام حسین (علیه‌اسلام) در محل ستاد لشکر مقدس امام حسین (علیه‌اسلام) آغاز شد، نیرو‌های حاضر به چند گروه تقسیم شده و در برنامه‌ها و آزمون‌های پیش‌بینی شده شرکت کردند.
آزمون‌های تربیت‌بدنی در رشته‌های بارفیکس، شنا، دراز و نشست و دومیدانی برگزار شد و نفرات برتر با کسب بالاترین نمره مشخص شدند.
تست عملیاتی از گردان‌های رزم شامل دو ۴۸۵۰ متر، عبور از کامیون، حمل گونی سنگر، پرتاپ نارنجک و حمل مصدوم از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این برنامه بود.
آزمون دیگر در این برنامه برگزاری میدان تیر در ۲ بخش سلا‌ح‌های سبک و سنگین شامل سلاح‌های کلاش، M۱۶، تیربار pk، SPG و RPG۷ بود که در ۲ بخش میدان تیر روزانه و میدان تیر شبانه برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها