استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با عاملان ساخت و سازهای غیر قانونی و مسئولانی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند، برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۴۳۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی  در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با محوریت سیلاب اخیر لردگان که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در فرمانداری برگزار شد، از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان که در این نشست حضور داشت، درخواست کرد در این زمینه به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کند تا مسئولانی که در این زمینه فعالیت داشته‌‎اند پاسخگوی قانون باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یکی از دلایل بروز حوادث طبیعی در این شهرستان را گستردگی محدوده جغرافیایی لردگان عنوان کرد و گفت: خسارت وارد شده به بخش کشاورزی و حوزه راه‌ها در سیلاب اخیر در این شهرستان بالا بوده است.

عباسی از رئیس سازمان مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری درخواست کرد که نگاه ویژه‌ای برای جبران خسارات زیربنایی و کشاورزی لردگان در سیلاب اخیر داشته باشد و وام‌های بلاعوض یا تسهیلات کم‌بهره را برای آسیب‌دیدگان این سیلاب اختصاص دهد.

وی بروز خشکسالی را یکی دیگر از مشکلات این استان از جمله لردگان عنوان و خاطرنشان کرد: خشکسالی‌های اخیر بخش عمده‌ای از آب شرب و کشاورزی این شهرستان و استان را تحت تاثیر قرار داده است.

ارسال نظرات