مدیر عامل سازمان همیاری و شهرداری استان جذب سرمایه گذار برای تکمیل مجتمع توریستی و گردشگری شیدا ضروری دانست و گفت: تا کنون نیز با 9 سرمایه‌گذار جهت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی قرارداد منعقد شده است.
کد خبر: ۹۰۸۸۴۲۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سجاد موسویان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات استان تکمیل 3 پلاک از مجتمع توریستی گردشگری شیدا خبر داد و اظهار کرد : در صورت موافقت این سه پلاک به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی با بیان اینکه جهت تکمیل مچتمع گردشگردی شیدا نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد، خاطرنشان کرد: این طرح نزدیک به 10 سال  است که کلید خورده، اما به دلایلی از مرحله اجرایی عقب مانده بود که در حال حاضر سه پلاک اجرایی شده است و برای تکمیل بخش های دیگر این طرح نیازمند سرمایه گذاری ویژه می باشد.

موسویان به منطقه ویژه اقتصادی نیز اشاره داشت و گفت: تا کنون با 35 سرمایه‌گذار داخلی و 14 سرمایه‌گذار خارجی وارد مذاکره شده‌ایم و با 9 سرمایه‌گذار جهت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی قرارداد منعقد شده است.

این مقام مسئول از ایجاد 300 شغل در منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و گفت: سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی با معافیت مالی برخوردار است و این فرصتی مناسب برای سرمایه گذاران است که با اجرایی شدن این مهم باعث ایجاد 300 شغل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها نبود یک مدیریت سیستماتیک در سازمان همیاری شهرداری را مشکل اصلی این سازمان عنوان داشت و افزود: مشکلات مالی این سازمان به دلیل شرایط اقتصادی کشور و استان می باشد.

موسویان از پرداخت حقوق 6 ماهه عقب افتاده کارکنان این سازمان خبر داد و بیان داشت: مدیریت این سازمان درحالی واگذار گردید که حقوق 7 ماهه کارکنان سازمان عقب افتاده بود  و کارکنان نزدیک به 4 سال مطالبات پرسنلی وجود داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری حدود 9 میلیارد تومان بدهی که در حال حاضر 2 میلیارد تومان از این بدهی ها پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک توریستی شیدا می‌تواند باعث رونق و ایجاد اشتغال در استان شود که خوشبختانه چندین سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند و مشوق‌هایی برای این سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان همیاری و شهرداری استان از تولید 11 هزار تن آسفالت در سال گذشته خبر داد و گفت: احداث 2 کیلومتر جاده آسفالت، تخصیص آب از پروژه انتقال آب بن-بروجن، فیبرنوری و برق 3 فاز از زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی است.

ارسال نظرات