خبرهای داغ:
شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان سمنان خطاب به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در نامه ای اعتراض خود را به انتخاب نماینده دانشگاه آزاد در مراسم روز دانشجو اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۸۸۴۰۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در نامه نسبت به انتخاب نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم روز دانشجو با حضور رئیس جمهور اعتراض کرد.
متن این نامه به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر خالصی دوست
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان
سلام علیکم
با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص)، با احترام به استحضار می‌رساند، نظر به برگزاری برنامه گرامیداشت روز دانشجو با حضور جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۳/۹/۹۷ در دانشگاه علوم پزشکی سمنان و سخنرانی سرکار خانم زهرا امینی به نمایندگی از تشکل انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود؛ موارد ذیل به حضورتان تقدیم می‌گردد.
۱- از آنجا که بسیج دانشجویی به کارآمدی و انقلابی بودن برخی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی، در شرایط فعلی اطمینان داشته، ولی متاسفانه در بسیاری از موضوعات برای بیان حقایق انقلابی ظاهراً فضایی وجود ندارد و متأسفانه در کمال بی عدالتی تشکل‌های فعال در دانشگاه نادیده گرفته می‌شوند و معلوم نیست بر اساس چه معیار و میزانی، انجمن اسلامی دانشگاه آزاد در روز دانشجو در حضور مقامات کشوری، استانی و شهرستانی برای بیان دغدغه‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان انتخاب می‌شود.
۲- مسلما معیار انتخاب هر تشکل: فعالیت، جذب، برطرف نمودن دغدغه‌های دانشجویان در موضوعات مختلف در دانشگاه، رعایت شئونات دانشجویی، رعایت خطوط قرمز نظام و... می‌باشد؛ لذا خواهشمند است صریح بفرمایید بر چه اساسی؟ چه معیاری؟ چه عملکردی؟ چه دیدگاهی؟ این انجمن برای بیان سخن از زبان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در روز دانشجو انتخاب شده است.
۳- متنی که در دانشگاه علوم پزشکی سمنان توسط نماینده انجمن اسلامی دانشگاه آزاد قرائت شد، به جای آنکه در حمایت از حکم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله الامام خامنه‌ای (مدظله) به ریاست دانشگاه آزاد باشد، متاسفانه بیشتر برخلاف دیدگاه‌های نظام و راهبرد‌های انقلابی دانشگاه آزاد که یکی از آن راهبرد‌های تعیین شده، برگرداندن دانشگاه آزاد اسلامی به دامن انقلاب می‌باشد، بود؛ لذا اینگونه مخالفت در اصل موضوع و بیان آن از زبان یک دانشجو به کدام اهداف و جریان غیر انقلابی کمک می‌کند؟
۴- سخنان سرکار خانم زهرا امینی به نمایندگی از دانشگاه‌های آزاد استان بر اساس نگاه کدامین دانشجوی آن دانشگاه بیان شده است و چه جریانی با چه پشتوانه‌ای به خود اجازه داده است که نگاه جوانان انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان را تخطئه کرده و اینگونه اعلام نظر کند؟
لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان ضمن اعلام حمایت از مسئولین انقلابی این دانشگاه و کمک به هرچه بهتر عملیاتی شدن مطالبه رهبری، خواستار بررسی و رسیدگی جدی این موضوع و برخورد قاطع با مسببان آن هستیم و تقاضا داریم ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان، نهاد مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی- دانشجویی استان سمنان به صورت صریح و با دلایلی قانع کننده سوالات مطرح شده درفوق را پاسخ دهند.
امیر رحیمیان_دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان

رونوشت:
جناب آقای دکتر ولایتی ریاست محترم هیئت موسس دانشگاه آزاد جهت استحضار
جناب آقای دامغانی فرماندهی محترم سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان جهت استحضار و هرگونه اقدام لازم
جناب آقای دکتر طهرانچی ریاست محترم دانشگاه آزاد جهت استحضار و هرگونه اقدام لازم
ارسال نظرات
پر بیننده ها