خبرهای داغ:
به منظور گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب؛

برنامه‌های پیشنهادی 15‌گانه کمیته ایثارگران بنیاد بررسی شد

برنامه‌های پیشنهادی 15‌گانه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر بنیاد استان قزوین جهت گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بررسی شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۳۴۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد استان و سایر اعضا برگزار شد.
در این جلسه، حقایق‌پور گفت: با توجه به اهمیت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های ترویجی و ابتکاری از جمله همایش تجلیل از 40 نخبه شاهد و ایثارگر در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی اجرا می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در جریان دهه‌فجر سال جاری از 40 خادم شهدا که در طول 40 سال گذشته خدمات ارزشمندی به جامعه ایثارگران ارایه کرده‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.
این مسوول از اجرای طرح «هر خانه، یک قاب شهید» در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد شهدا در خانه‌های عموم مردم به عنوان یکی از برنامه‌های ترویجی این ایام برشمرد.
وی گفت: با توجه به اهمیت ایثار اجتماعی و گسترش این فرهنگ در سطح جامعه یکی از برنامه‌های سال جاری احصای 40 ایثار اجتماعی است که طی 40 سال گذشته و با تاسی به ایثار مردم در انقلاب اسلامی سال 57 رخ داده جهت تولیدات رسانه‌ای فرهنگی و هنری می‌باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: دیدار مسوولان و کارکنان اداری از بازماندگان شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا و نشست با زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی و خانواده‌هایشان از دیگر برنامه‌های دهه‌فجر سال جاری می‌باشد.
حقایق‌پور گفت: بررسی و احصای رهنمودهای شهدا پیرامون اهمیت حفظ و تداوم انقلاب اسلامی جهت تولیدات رسانه‌ای، فرهنگی و هنری و اجرای سرود پرستوهای فجرآفرین در سطح مدارس استان قزوین از دیگر برنامه‌های پیشنهادی است.
وی تولید 40 برنامه گفت‌وگو با بازماندگان شهدای انقلاب و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب و همچنین 40 مسابقه با اهدای جوایز ویژه به عنوان طرح پیشنهادی به صدا و سیما را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برنامه‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با روز بزرگداشت شهدا از 12 بهمن تا 22 اسفند در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
گفتنی است: در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی 15‌گانه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مورد بررسی قرار گرفت.
براساس مصوبات این نشست برنامه‌های 15‌گانه کمیته یاد شده با مشارکت دستگاه‌های مرتبط در ایام چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها