مصطفی برزگر
امام جمعه ایلام در جمع دانشجویان:
امام جمعه ایلام گفت: اگر مسئولان به ایده ها و اختراعات نخبگان توجه کرده و به بحث اقتصاد دانش بنیان اهمیت داده می شد پیشرفت کشور در زمینه اقتصاد قطعی بود.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۸۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استاان و امام جمعه ایلام در آئین گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، اظهار داشت: با توجه به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، ترویج گفتمان انقلابی در دانشگاه ها و در سطح جامعه از ضرورت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام کریمی افزود: انقلاب اسلامی دشمنان و نظام آنها را به چالش کشانده است، به عنوان مثال شورش های اخیر در کشور فرانسه علیه نظام حاکم در غرب نمونه بارزی از این مساله است.
وی با بیان اینکه اعتراض لیبرال دموکراسی جوابگو نیست، یادآور شد: انقلاب اسلامی در شرق قدرت پاسخگویی خاصی را به راه انداخته است این در حالیست که میلیون ها انسان مسیحی تشنه حقیقت اند.
امام جمعه ایلام با اشاره به تلاش های دشمنان نظام برای ضربه زدن به ایران اسلامی، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده که توانسته با وجود همه ناملایمات، ترورها، تحریم‌ها و توطئه‌ها با اقتدار روی پای خود بایستد و اثرگذار باشد.
کریمی تبار بر حفظ وحدت و اتحاد میان مردم و مسئولان و هوشیاری هر چه بیشتر نسبت به توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تلاش و کار جهادی است.
امام جمعه ایلام ادامه داد: دشمن با جنگ اقتصادی قصد ضربه زدن به نظام را دارد و این همان مقوله ای است که بروی آن سرمایه گذاری می کنند.
وی توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: در حال حاضر وضعیت اقتصاد، تولید و اشتغال در کشور مناسب نیست و مسئولان باید با استفاده از فرمایشات معظم له تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار ببندند.
امام جمعه ایلام بر اهمیت استفاده از ظرفیت جوانان در امور تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی جوان سرمایه اصلی کشور و نظام است، با فضل الهی تمام سختی‌های پیش‌رو و فشارهای دشمنان بر ایران را با اقتدار پشت سر خواهیم گذاشت.
حجت الاسلام کریمی تبار در پایان سخنان خود خواستار برگزاری نشست صمیمی با دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان با عنوان گفتمان دانشجویی شد.

 

ارسال نظرات