با حضور مسئولان اجرا شد؛

اهدای هفتمین فرش دست‌بافت بانوان اردلی به عتبات عالیات

هفتمین تخته فرش دست‌بافت بانوان شهرستان اردل به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۶۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم برش هفتمین تخته فرش دست‌بافت اهدایی بانوان شهرستان اردل به عتبات، با حضور حجت‌الاسلام البرز رئیسی، مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام بهرامی، امام جمعه شهر اردل  و محمود کیانی، فرماندار شهرستان اردل انجام شد.

مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: مردم انقلابی و مذهبی شهرستان اردل با ارادت و محبتی که نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت دارند در زمینه های کمک به عتبات مقدسه همیشه پیشگام بوده و ان شاء الله خواهندبود.

حجت‌الاسلام البرز رئیسی افزود: با این که خشکسالی های پی در پی واقعا زمینه درآمد از طریق کشاورزی را برایشان مختل کرده ولی با همین وجود رتبه خوبی در سطح استان از آن خود کرده است.

وی اظهار داشت: امروز دو تخته فرش 9 متری به همت بانوان شهرستان اردل به عتبات عالیات اهدا شد.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه بافت فرش توسط بانوان خیر و نیک اندیش اقدامی خداپسندانه و نیکو است اظهار کرد: بانوان شهرستان اردل از اواسط سال 96 تا کنون هفت تخته فرش دستباف به عتبات عالیات اهدا کردند.

مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون 81 قالی دست بافت در استان توسط بانوان دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت بافته شده است.

ارسال نظرات