سردار مسجدی در گفت و گو با «بسیج»:
مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: تفکر بسیج، به یک تفکر فراگیر در کشورهای اسلامی تبدیل شده است که باعث شد تا تکفیری های داعش و تروریست در سوریه و عراق زمین گیر شوند.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۶۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

سردار ابوالفضل مسجدی مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسیج یکی از نهادهای مهم و محصول انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بسیج یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که نمونه خارجی ندارد و از سوی دیگر، بسیج مردمی تا به امروز دستاوردهای زیادی به همراه داشته است که می توان به نقش آن در دوران دفاع مقدس، ایجاد امنیت کشور، سازندگی و خدمت به مناطق محروم، استکبار ستیزی، ولایت مداری و حرکت در مسیر ارزش های اسلامی و انقلابی، خدمت به کشور درمواقع بحرانی و تفکری ناب در راستای خدمت آفرینی در جامعه و... اشاره کرد.
وی ادامه داد: هر زمانی که کشور با مشکلات زیادی مواجه شده است، این تفکر وعملکرد بسیجی بوده که به کمک کشور شتافته است و می توان به جرات گفت که تفکر بسیج، به یک تفکر فراگیر در کشورهای اسلامی تبدیل شده است که باعث شد تا تکفیری های داعش و تروریست در سوریه و عراق زمین گیر شوند و جبهه مقاومت بتواند بر آنان چیره شود.

ارسال نظرات